Auto voor 4 maanden gezocht van augustus tot december

hallo allemaal,

Ik ga in Augustus naar Curacao wie heeft wat informatie over waar ik een auto kan huren of kopen voor niet te veel geld!!
alvast bedankt groetjes wendy

Hoi Wendy

Als je een auto wilt kopen raad ik je aan om hier ff tussen te kijken. Tussen de 2500 en 4000 NAF (1000/1600 euro) moet je wel autotje kunnen vinden.

Wegenbelasting voor half jaar is 150 NAF (60 euro)

Autoverzekering is ongeveer 250 NAF (100 euro) per half jaar

Als je weer naar nederland ghaat kan je je auto weer verkopen.

Groetjes

Jop

Noot van de redactie: Reclame verwijderd

Hallo,

Mijn auto is te koop! Het is een gouden deawoo matiz uit 2000.
Hij is pas gekeurd en geldig t/m 2011.
De auto rijdt lekker en ik heb (behalve een lekke band) nooit problemen er mee gehad.
Over de prijs valt te onderhandelen, maar het is echt een auto voor een jongere… hij heeft een paar deukjes dus is niet al te duur en hij is degelijk en betrouwbaar.
En de radio werkt!!!
Ik verlaat 8 augustus het eiland. :zon02:

Vriendelijke groet,

Danielle

Hmmmm ik had wel interesse gehad maar ik kom pas 17 sept aan … ik zal ook even bij de links kijken van Jop. Wat is de verzekering en wegenbelasting goedkoop! Dan heb je eigenlijk alleen de kosten van aanschaf maar wie weet kun je je auto daarna weer verkopen. Klinkt goed :slight_smile:

@ Wendy: Vind je het leuk om ook naar de welkomstborrel te komen (zie gelijkgenaamd topic), we hebben een groepje met allemaal mensen die rond aug/sept naar Cura komen en we gaan een keer afspreken om elkaar te ontmoeten.

Ik zoek ook een auto!!! Ben al op het eiland aanwezig maar kan slecht een goede auto vinden van rond de 2500 tot 3500 gulden… iemand een idee? Ik blijf voor een jaar…

Hihi die van Danielle !?

Hai Tineke
nu heb ik een mazda 626

full autom voor maar 2800
wegen belasting si betaald
als je interesse heb, mail me op [EMAIL=“jemylove@yahoo.com”]jemylove@yahoo.com
of bel me op 5226434
gr jemy

Hallo!!

Ik ga volgende week maandag voor 1 jaar naar curacao. Nou is alles al geregeld bbehalve een autootje… Wat een ramp!

Ik ben dus op zoek naar een Klein Goedkoop Autootje… Ik hoop dat iemand wat voor me heeft!

Groetjes, Lissy

Wow maandag al!!! Wat snel … een autootje kun je volgens mij makkelijker daar regelen? Wij willen ook een autootje gaan kopen voor een jaar maar ik wil hem toch eerst zien en even in gereden hebben voor ik hem koop. Je kunt ook kijken op de website van marktplaats.an of de viavia, daar staan allerlei advertenties van Cura in. Succes en alvast een goede vlucht !

Ik heb een leuke Jeep te huur,

een leuke auto om mee naar de stranden en westpunt te rijden.

Grtz
Reli

casparos@hotmail.com