Auto kopen eind maart 2008

Beste lezer,

Eind maart vertrek ik voor 4 maanden richting curacao. Ik denk dat ik ipv huren een autotje wil kopen. Is er iemand die me hier wat tips over kan geven? En wellicht een auto weet die tegen die tijd beschikbaar komt (omdat je zelf bijvoorbeeld terug gaat naar NL)?

Groetjes,

Joost

Je kan een auto kopen wanneer je hier bent voor die periode maar ik zou je eerder aanraden een auto te huren voor een cheap prijs, dan heb je daarna de rompslomp niet om het weer te verkopen.

Je kan contact opnemen met casual carrental die hebben een auto voor 750,-- incl. verzekering etc per maand. Het is een prima auto. Als je snel bent dan is hij nog vrij.
[EMAIL=“info@cascar.net”]info@cascar.net. Ze vragen een borg van ANG 500,–/ reserveringskosten is EURO 110 en dit kan overgemaakt worden op een nederlandse bank met vermelding van de periode dat je de auto wil hebben.

Groet en succes. Wees er snel bij want deze auto is altijd verhuurt maar op dit moment is het nog vrij.

hoi,

Ik kom in oktober voor een half jaar naar curacao. Ik wilde graag een autotje kopen. weet iemand mij misschien te vertellen waar ik dathet beste kan doen ect

ik heb binnenkort een deawoo tico te koop.

airco en elec ramen.

goed werkende auto voor 3950,- gulden

gr nand

Hi, bij ons in het apt. complex gaan 12/4 2 stagiares weg, die een auto te koop aanbieden, beschikbaar 5 april:

Merk: Volkswagen Golf

Bouwjaar: 1995

Km-stand: 180.000 km

Prijs: Naf 4000,-

Tel: 660 - 7732

mailadres Erik en Marion [EMAIL=“mariondommerholt@hotmail.com”]mariondommerholt@hotmail.com

http://images.waarbenjij.nu/user/e/erikenmarion/46866b4d0070f858009036/file107755487.jpg?random=ce24047d96622704ee7fac70a06b6ecf

Hallo ik ga waarschijnlij in juli voor onbepaalde tijd naar curacao wonen en werken.Nu word mij geadviseerd om een auto te kopen, wie o wie heeft er 1 te koop.:slight_smile: