Gezocht: auto van juni tot september

hai ik wil een auto kopen in de periode van ongeveer 4 junin t/m 2sept.

ik at zelf te denken aan een samurai…
het hoefd niet duur of goed te zijn als ik maar het eiland over kan komen die 3 maanden.

iemand ideeen…??

Waarom zou je een auto willen kopen voor een periode van 3 maanden ?
Voor zo’n korte periode zou ik gewoon een auto huren. Er zijn diverse verhuurmaatschappijen waar je auto’s kunt huren voor langere periodes.
Natuurlijk zijn dat geen nieuwe auto’s, maar ze rijden, je hebt service wanneer ze kapot gaan en geen gedoe met eigendom, verzekering etc.

Ga eens kijken bij bv Noordstar Rental Car en geef aan wat je zoekt.
Tip: bel ruim voor je vertrek naar een verhuurmaatschappij, want men heeft niet altijd auto’s op voorraad, even reserveren is dus een goed idee.

hey!
bedankt!

ik ga eens even verder rond kijken.
ik hoop dat ik er wat aan heb!

Als je toch besluit een autootje te kopen wil ik die half sept wel weer van je overkopen! :slight_smile:

Hallo!

Ik loop momenteel stage op Curacao en vertrek 23 juni naar Cuba voor een rondreis en dan weer terug naar Nederland. Vanaf de 23 ste is daarom mijn auto te koop. Het is een grijze Toyota Cressida uit 1991 met een net nieuwe motor en accu erin. Ik vind het een topauto, hij is niet de mooiste maar wel heel stevig en goed om mee op dit eiland rond te crossen. Hij is gekeurd tot en met 6 maart 2010 dus daar hoef je niet achteraan. De prijs is 2500 NAF dus dat is zo’n 1000 euro. Laat maar even weten als het je wat lijkt dan kan ik je eventueel foto’s sturen en meer info geven.

Groetjes,

Pauline