Auto gezocht per januari!

Dag allemaal!

Vanaf januari zal ik voor minstens een jaar op Curacao gaan werken. Ik ben daarom op zoek naar een betrouwbare maar niet al te dure auto. Is er toevallig iemand die rond die tijd vertrekt en zijn auto wil verkopen? Of weten jullie misschien een andere goede auto die te koop staat? Ik hoor het graag!

Alvast bedankt!

Lisette

Je kan het beste de eerste week/2 weken een auto huren en hier op zoek gaan naar een koopauto. Je hebt hier viavia.net waar elke dag nieuwe advertenties op komen van autos die verkocht worden. De prijzen liggen wel een stuk hoger dan in NL, voor een oud autootje uit 1996 betaal je al snel 4500 gulden (1730 euro ongeveer) en dat zou je er in NL nooit voor betalen. Dus hou er wel rekening mee dat het wat duurder uit zal vallen dan in NL. Maar er staan veel auto’s te koop dus je vindt er vast en zeker eentje. Je kan het beste pas vanuit hier regelen omdat je dan meteen de auto kan zien en kan proefrijden. Er komt trouwens wel heel wat bij kijken om de auto op je naam te zetten, daar moet je echt een dag voor uittrekken want je moet van het belastingkantoor aan de ene kant van het eiland naar het keuringlokaal aan de andere kant, dan naar de verzekering en dan weer terug naar de belasting. Ik heb vorige maand een autootje gekocht en op mijn naam gezet en was 6 uur verder … Maar wel leuk om te zien hoe dat hier gaat !

Misschien heb je hier wat aan

Groetjes

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=82722

1 like