Auto en werk januari 2010

Heeft iemand een auto-tje te verkopen de tweede helft van januari of weet je leuk werk voor een man van 25 voor een week of 20?
Graag je reactie!

Een auto kun je vinden op viavia.net, daar stikt het van de auto’s en echt alle prijsklassen. Je kan er ook voor kiezen er eentje te huren. Dat kan al vanaf 650 gulden per maand. Je hebt dan de verzekering geregeld, belastingen en je hoeft niet de auto op je naam te zetten (wat een heel gedoe is hier in Curacao). Maar als je er zelf eentje wilt kan dat dus makkelijk via internet. En tja werk … er zijn veel uitzendbureaus hier, veel callcenters en allerlei bedrijven, het ligt er aan wat voor werk je zoekt. Je kan altijd op internet zoeken naar vacatures of de website van amigoe.com lezen, daar staan ook vacatures in. Veel bedrijven nemen alleen pas Nederlanders aan als ze op Cura zijn en dus niet vanaf een afstandje. Succes!

Ik vertrek per maart weer naar NL en verkoop mijn auto dus ook vanaf dat moment. Laat me even weten of je interesse hebt!

vertrek je begin maart?
Wat voor auto is het (jaartal type merk en staat van onderhoud) en wat vraag je er voor?
Wij hebben een auto nodig per 18 januari om van salina naar ons werk te gaan dus op zich is 1 maart laat maar ik neem het even in overweging.
Groet

Het is een Mitsubishi Lancer uit 1991, automaat. Ik vraag er 1700 gulden voor. Ik vlieg 4 maart dus vanaf dat moment is hij te koop (wellicht een paar dagen eerder).

Ik hou dit in gedachten, maar we zoeken een auto voor half januari dus we zoeken ook nog verder of we eerder iets vinden.
groetjes

Misschien heb je hier wat aan

groetjes

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=82722