Goedkope auto gezocht

Hallo.

Wij komen eind Januari naar curacao, en we zijn op zoek naar een goedkope auto.

Voor hoelang heb je een auto nodig? Wil je er eentje huren of echt kopen? Als je wilt huren weet ik wel wat adressen van mensen die goede en betrouwbare auto’s verhuren en als je wilt kopen heb ik als tip de website www.viavia.net en www.marktplaats.an daar wordt veel aangeboden en zit altijd wel iets tussen. Ik heb mijn auto daar toen ook gekocht en weer verkocht, het wordt goed gelezen!

1 like

Bedankt voor jou berichtje.
mijn dochter en haar vriendin willen het liefst kopen als het een beetje betaalbaar is.
Maar voor het geval dat het niet lukt zou ik grrag de adressen van de mensen hebben waar je een auto kan huren.
met vriendelijke groet Adele.

Een auto kopen lukt altijd hoor, er is veel aanbod. Veel stagiaires die een half jaar gaan kopen een autootje en willen die ook weer kwijt. Huuradressen staan vaak ook op viavia.net en soms ook wel op de NL marktplaats. Er is een enorm aanbod van huurauto’s, maar niet alle bedrijven zijn even betrouwbaar. Je moet vooral letten op de verzekeringen en de eigen bijdrage. Het kan gewoon voorkomen dat er een keertje iets gebeurd en het is dan niet de bedoeling dat je 1000 euro moet betalen ook al is de schade maar 250 euro. Dat gebeurt namelijk! Het staat dan wel duidelijk in de contracten, maar niet iedereen leest die even goed … Ik ken Martha Kar op Curaçao en zij verhuurt goede betrouwbare auto’s, maar is mss wel wat duurder als je het echt voor een paar maanden wil huren. Maar mss kan ze dan een mooie prijs maken. Maar een autootje kopen is het handigste denk ik en als je wilt kan dat echt zo lukken. Het is alleen wel duurder dan in NL, dus je moet rekenen op ongeveer 3000 gulden voor een goedkope simpele auto en niet omrekenen naar euro’s want dan word je niet vrolijk!

Hebben jullie al een auto gevonden.
Stuur evt een mail naar rentcar1@hotmail.com