Mijn zoon woont in Willemstad en is op zoek naar een klein betrouwbaar auto`tje.
Hij huurt er nu 1 maar dat is erg duur.
Wie weet/of kent iemand die toevallig zijn auto verkoopt?
Groetjes Annemiek
Mijn zoon woont in Willemstad en is op zoek naar een klein betrouwbaar auto`tje.
Hij huurt er nu 1 maar dat is erg duur.
Wie weet/of kent iemand die toevallig zijn auto verkoopt?
Groetjes Annemiek
Wanneer hij op Curacao woont moet hij gewoon de autohandelaren afgaan, de VIA VIA goed doorspitten, advertenties in de supermarkten bijhouden en goed zijn oren openhouden op de plekken waar veel Nederlanders zitten.
Hij woont sinds juli in Curacao.
Hij werkt er als kok en huurt nu een auto.
Dit is te duur voor hem, maar een auto heeft hij nodig voor zijn werk.
Hij houdt het in Curacao wel in de gaten maar het is nog niet gelukt om een goed, niet te duur klein autotje te kopen
dat ligt er ook aan wat niet te duur is, zelf huur ik voor 630 in de maand maar huisgenoten van mij hebben een auto gekocht voor 2250. dit is op zich niet duur voor een auto die 12 jaar oud is in curacaose maatstaven. maar het licht eraan wat zijn eisen zijn. min huisgenoten hebben gewoon de advertenties in de krant bijgehouden en gebeld
viavia.net en marktplaats.an moet hij bekijken, dan lukt het vast en zeker! Wij hebben een leuk en betrouwbaar autootje gekocht voor 3750 gulden (ong 1400 euro) en die vonden we op viavia.net. Het ligt er idd wel aan wat voor auto hij zoekt, als hij niet erg kieskeurig over het uiterlijk van de auto moet het zeker lukken onder de 5000 gulden!