Wonen & Werken op Sint Maarten

Momenteel heeft mijn man sollicitaties lopen voor een uitzending naar Sint Maarten. Het betreft een baan bij de overheid. Als alles goed verloopt, >>> we begin volgend jaar richting SXM.

Graag zouden we in contact willen komen met mensen die ook rond dezelfde periode gaan of die onlangs op Sint Maarten zijn gaan wonen.

We zijn ook benieuwd wat de regels/wetten zijn nu na 10-10-10. Heb ik (mevrouw) een werkvergunning nodig als ik daar wil werken? Kom je makkelijk aan een baan? Hoe zit het met het vinden van een goed betaalbare huurwoning??

Het is nog niet zeker of het doorgaat, maar ik wil goed voorbereid zijn voor als het WEL doorgaat!!!
Grtjessss:chin:

Niemand???

Hoi Mushi,

Mijn vriend en ik gaan ook begin volgend jaar richting St. Maarten. Mijn vriend heeft daar een baan gevonden en ik werk momenteel als ZZP-er veel vanuit huis. Dat wil ik ook daar blijven doen. Ik ben zelf 31 jaar oud en mijn vriend 32 en we hebben nog geen kinderen.

Ik kan je nog niet veel vertellen over hoe het daar verder gaat, maar wellicht kunnen we elkaar helpen? We weten alleen nog helemaal niet wat ons te wachten staat. Is er bij jullie al wat meer bekend?

Grt. Metje
:zon02:

Hallo,

wir leben schin ein jahr auf Sint Maarten. Sind beide 36 jahre Alt und haben ein Kind. bei interesse melden.

Ik zou graag contact hebben. Heb je prive mailadres??

unsere emai ist info@sxm-vacation.com

Mijn vriend heeft een baan aangeboden gekregen op Sint Maarten en alles goed gaat verhuizen wij per jan. 2012 daarheen. Weet iemand al meer over de regels na 10-10-10??

Hallo Nascha en Mushi,