Leuk om alle berichten te lezen.
Mijn vriend en ik zijn van plan om eind dit jaar/begin volgend jaar voor een onbepaalde tijd naar St. Maarten te verhuizen.
We zijn op zoek naar een woonruimte dus alle suggesties zijn welkom. Dit geldt ook voor werk.
Ik heb mijn Management Assistent diploma & ik heb 2 jaar een opleiding aan het HBO gevolgd (Small Business & Retail Management). Mijn vriend is immers afgestudeerd. Ik hoor het graag!
[EMAIL=“thaliawilson@hotmail.com”]thaliawilson@hotmail.com
Tot op heden heeft nog niemand gereageerd op onze oproep voor werken en wonen in SXM.
Heeft iemand misschien een suggestie hoe wij het proces richting SXM kunnen versnellen?
Wij zijn nu al ruim 3 weken bezig met het solliciteren en zoeken van woonruimte, maar het schiet niet echt op. Misschien zijn we wat ongeduldig, maar er zit niet echt schot in de zaak.
Wie o wie zou ons kunnen helpen? Wij willen echt heel graag naar SXM gaan en hebben er ook alles voor over. Mijn vriend zou het liefst bij de overheid willen werken, maar dit gaat ook vrij moeizaam. We vinden vooral veel vacatures qua juridische en financiele achtergrond, desondanks blijven wij moeten houden en hopen dat iemand met een reactie/suggestie komt.
Gebruik je contacten die je eventueel hebt. Ik heb binnen een week werk aangeboden gekregen en ben aangenomen. Ik vertrek op 10 november… Het kan raar lopen maar als je echt wil moet je zorgen dat mensen aldaar voor je gaan zoeken, werkt veel beter dan reageren op vacatures op sites!!
Het is de bedoeling dat ik op het nederlandse gedeelte van het eiland in de buurt van Cole Bay een woning ga vinden. Mijn nieuwe werkgever is al hard aan het zoeken, maar de huurprijzen zijn hoog en ik weet natuurlijk niet goed waar te zoeken…
Ga jij ook die kant op/ben je er al/zoek je iemand om een woning mee te huren??