Wonen in Thailand 2 (huren)

Ik ga er natuurlijk vanuit aan dat je woorden positief bedoeld zijn.
Mijn aangestoken kaarsjes in een grot vlakbij Chiang Khan (Isaan) zullen hopelijk datgene bewerkstelligen wat ik daarmee voor al mijn fantastische Thaise vrienden heb willen zeggen …

Mijn woorden zijn altijd positief bedoeld, dus ga ik ervan uit dat je met je aangestoken kaarsje’s in een grot ook iets positiefs bedoeld.
Want als we op het vlak aankomen van Thaise (zwarte)magie ben ik wat dat betreft ook zeer bekend in de Isan.
Ga geen plekken noemen of personen of ermee provoceren, de kracht zit binnen in.

Helo jongens,

Kom naar INDONESIE ben er 2maanden geweest prachtige eilanden veel minder ‘toeristen’ dan in THAILAND en 5euro per dag!! betaald met ontbijt in een nette grote kamer dubbel bed nette douche 24h security en motor
huren voor 3 euro per dag!!!
THAILAND is veel te duur geworden 9miljoen ‘toeristen’ die er op te korte tijd doorheen razen teveel baths rondstrooien en zo de prijzen systematisch de hoogte injagen alle reizigers die ik tegenkwam in Indonesie die in Thailand hadden rondgetrokken kloegen over de te hoge prijzen en wij de reizigers die lange tijd in eenland verblijven zijn daar de dupe van daarom heb ik geen zin meer om in Thailand te verblijven wat ik
in 3 weken moet spenderen in Thailand daar kan ik 2maanden verblijven in Indonesie op een hagelwit eiland zonder toeristen zonder bars en full moon luide drugsonzin…

Thailand veel te duur geworden ?!!?!? Wat een onzin zeg !
Wederom alleen maar weer negativiteit m.b.t. Thailand, Confederate.

Is er wat jou betreft uberhaupt iets positiefs over Thailand te melden ???

Hello, even tegenspreken. Het is te zien waar je in Thailand woont en waar je uitgaat (iets eten …drinken), zoals in ALLE plaatsen in ALLE landen waar veel toeristen komen stijgen de prijzen enorm. Ik huur ALL-IN (huur, water+elec (2 pers.),cable tv (55 progr.), TOT gold ciber conection voor 175 euro per maand en dit in een groot rijhuis in een rustige “village” (1 en dew zelfde in en uitrit, dus geen doorgaand verkeer). Eten in een van de betere resto voor 2 euro (anders 1) en een grote pint voor 1 euro.
Het zelfde in een toeristresto hier minimum 10euro in Phuket 20 euro (maar dit is Th NIET meer).
MVG Frank

Dan moet u naar het Indonesië forum om te vertellen hoe leuk u het heeft gehad in Indonesië, of komt u nu hier alweer om in uw ogen Thailand af te kraken. :finger:

hihi ja nO thailand,schoijn je idd 40 jaar terug in de tijd tegaan en ook in prijzen,ga er zowiezo eens kijken en ronsdtoeren.
Ik zou zeker je plannen uitvoerne,ik wel tneminste.

En wat betreft kopen,ach ik heb de zakjes opd e rails staan,dus wel hoop blabla soms hier,alles kan,in het leven als je maar goed voorbereidt en alles idd k=]legaal doet kun je ver komenl

kopen kan dus wel~~~is mijn ervaring!!!

khab kun khab

Zou zo graag eens zien dat er ook nederlandse woorden gebruikt werden.
man oh man, men neemt geen moeite meer om echt zinnen te maken.
Heeft volgens mij weinig met nationaliteit te maken.

Bv:
>Ik zou zeker je plannen uitvoerne,ik wel tneminste.

Doe je best eeensss!

Heb je helemaal gelijk in, vaak zie ik dit soort mails als,neehe:) niet weer he)))

zo`n onbelangrijke mail,denk ik soms van waarom schrijft men dit?
niet deze van jouw naar mijn toe trouwens,idd zat vol met fouten~~~

groet

Nog vergeten, ga in Indonesie maar eens naar Java…even duur als op de marktplaats in Brugge (be).
Wat betreft kopen Frank Mitchel voor de 1000x een huis kan NIET (nooit) legaal een condo wel.
MVG Frank

Kunnen we on topic blijven svp. Dit draadje gaat over huren in Thailand, niet over de kosten van een toeristisch verblijf en/of de juiste manier om op het internet te schrijven.