kent iemand betrouwbare sites waar je huizen kan bekijken die te huur zijn in nairobi?
Heeft iemand hier ervaring mee?
kent iemand betrouwbare sites waar je huizen kan bekijken die te huur zijn in nairobi?
Heeft iemand hier ervaring mee?
bedankt voor de link.
wat is de nakumatt?
woon je ook in kenia?
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=nnKf9SSsLUQ&feature=player_embedded[/ame]
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=Rp6v5xKTl5U&feature=player_embedded[/ame]
A U B niet te veel reklame voor de nakumat
er zijn ook nog lokale supermakten
en niet te vergeten de shops
wel iets minder keus
maar voor de prijs hoef het het niet te laten
De shops zijn vaak goedkoper … en je hoeft daar niet deprimerend in een stilstaande rij voor de kassa te wachten met chagrijnige mensen en bediening, maar gezellig een praatje maken …
Maar voor Kattevoer en voor als je in Kenia wilt wonen als westerling, moet de Nakumatt toch zeker wel bekend zijn ![]()
Ze hebben wel kaas bij de Nakumatt, hebben ze helaas in de kleine winkels niet. Niet dat ik elke dag kaas eet, maar een echte kaaskop wil toch wel 1x in de paar weken een stukje kaas
Zouden jullie weer terug kunnen gaan naar het onderwerp?
Ik denk bij elke reactie yes, nog meer sites en tips maar jullie hebben het alleen over een supermarkt.
Hier wordt vaak dezelfde vraag gesteld, en antwoord gegeven …
u vroeg er naar
en ging off topic
en wellicht werdt het iets teveel belicht
hakuna matata
Kijk maar eens op de site van Langata Link Dat is een bemiddelaar of xpat to xpat of de site van xpatlink,Je zult wel merken dat Nairobi niet goedkoop is om een fatsoenlijk huis te huren.
Zolas gesuggereerd kun je ook kijken op het prikbord bij de Nakumatt,maarik denk dat je daar nu niet veel aan hebt,
Veel succes Wim Fabrie
Wat is niet goedkoop?
Ik zoek woning met 3 slaapkamers, 1 badkamer en tuin.
Dat hangt voor een groot deel af van de wijk waar je iets zoekt Er zijn woonwijken vergelijkbaar met Wassenaar en minder mooie.Inde mooie wijken zijn prijzen van 3-5000 euro per maand niet bijzonder,maar dan heb je ook een landhuis met een tuin van 5000 m2. Je moet realiseren dat er nogal wat vraag is naar goede huizen van de kant van de mensen die in dienst zijn van de ambassades,NGO’s UN etc.
Ik woonde zelf destijds buiten Nairobi op een coffee estate.Best mooi maar afgelegen.
Ik woon nu een deel van het jaar aan de kust en weet dus niet zoveel van Nairobi.Kijk maar eens op de site van langata Link Als je naar Kenya gaat voor een org of werkgever kunnen ook zij voor je rondkijken,De ervaring leert dat je dergelijke zaken het beste ter plekke regelt.
Succes Wim fabrie