Voor wie iets te huur zoekt aan de kust

Hallo forummers. Intussen weten jullie dat ik regelmatig kampeer bij Mwende in Kilifi. Ik kreeg een mail van een gemeenschappelijke vriend van Mwende en mezelf :

*U have friends coming for holidays on kenya ?
I finally got a nice house I am letting .
Next to go cart.

And 1 next to nakumatt nyali.

I know you are always camping somewhere in Kilifi but maybe you know
people who might be interested ?

If so, let me know.*

Groeten

Irritant als mensen dit forum gebruiken/misbruiken om hun commercieele objecten aan te bieden. Lijkt me hier niet horen maar eerder op sites zoals Marktplaats.

Groet,
Diani:vak02:

Volgens mij is dit niet voor Masaku zelf, maar voor een keniaanse vriend, of heb ik het mis? En volgens mij zijn er geen regels ve3rbonden aan het plaatsen van zulke berichten, toch?
Diani, misschien moet je gewoon deze berichten ter kennisgeving aan nemen en ze gelijk weer vergeten, in plaats van je er aan te ergeren?!
Hakuna matata

Is voor een gewoon huis tuin en keuken persoon die zijn eigen huisje aanbied voor geïntereseerden. Zeker niet op commercieele basis.Heeft ook geen website of dergelijke. Sorry voor het geven van de tip. 'k Zal teruggaan naar enkel maar lezen en genieten van Kenya en ontdekkingen voor mezelf houden. :slight_smile: Mijn excuses.

Jammer, vind juist dit soort ontdekkingen het leuke aan het forum!! :so:

""I have friends coming for holidays on kenya ?
I finally got a nice house I am letting .
Next to go cart.

And 1 next to nakumatt nyali.

I know you are always camping somewhere in Kilifi but maybe you know
people who might be interested “”

Weet je soms de huurprijs van die 2 woningen.

Nakumatt Nyali weet ik maar waar ligt het andere ( ik ken wel een gocart doch deze is gelegen op de baan( highway) Mtwapa - Big Tree

Bedankt voor de info
Dirk

@Diani, dit vind ik helemaal geen reaktie voor jou.

Volgens mij promoot jij jullie huisje hier toch ook weleens? Is toch juist fijn dat dat zo kan?
Ik heb hier jullie prachtige huisje gezien en die mooie huisjes van Trui.
Zelf ben ik erg blij met deze tips omdat de aanbiedingen via Neckermann etc mij helemaal niet aanspreken.

Groetjes Lae-titia

Nee, maar het zal meer zijn dan 3000 denk ik ik zal je zijn email doorsturen in een PM.

GR

1 like

Sorry Diani, ik heb een paar personen door elkaar gehaald.

Jij bent niet degene die ik bedoel met een huis aanbieden. Excuses.