Verblijfplaats Nairobi > Karen

Hoi Allemaal!

Ik heb even een vraagje. Misschien weet iemand op dit forum een plekje voor mij.
Ik heb van sept tot maart in Nairobi gewerkt op een school voor straatjongens. (Bosco Boys Kuwinda). Nu wil ik in November/December graag 4 weken terug. Echter de school heeft op dat moment geen plek voor mij om te verblijven. Ik ben op zoek naar een (goedkope/gratis) verblijfplaats in Nairobi. Natuurlijk het liefst in de buurt van de school. De school staat in de wijk Kuwinda, regio Karen. Het zal dus mooi zijn als ik ergens in Karen kan verblijven. Misschien kent hier iemand een goed adres!
Al is het een plek op een bank ergens etc, dit maakt mij verder niets uit! Als het maar een veilige plek is waar ik in die tijd kan overnachten,

Voor meer info over mij kun je me altijd mailen!

Groetjes Joyce

er zijn plaatsen genoeg maar als je gratis wilt neem dan een
oude kartonnen doos mee

informeer maar eens maar ken je ook de leus:

gratis is dood

Ik weet dat er genoeg mensen in de regio wonen met guesthouses op hun terein o.i.d. Ik hoop dat ik zo iemand kan vinden die iemand uit de brand wil helpen.

Een plek zoals jij mij laat zien is leuk voor een paar nachten voordat je op safari gaat. Maar absoluut onbetaalbaar voor 4 weken.

Hoi,

Misschien helpt de site www.couch-surfing’ je verder. Dit is een site waarop je mensen kunt vinden waarbij je op de bank kunt slapen…

Succes!

En voor niks gaat de zon op (sommige dingen zijn wel gratis te verkrijgen hoor!) :vak02:

Groetjes, Saskia

ff voor de dudelijkheid nog… couchsurfing is gratis. Je logeert dus op de bank bij locals en vaak laten ze je ook nog wat van de omgeving en cultuur zien!

Succes!

Tuurlijk ben ik wel bereid om een bijdrage te leveren. Maar de verblijfplaatsen in Karen zijn voor 4 weken over het algemeen niet te betalen.

Couch surfing heb ik inderdaad bekeken. Ik ken Nairobi een beetje en zomaar bij elke local logeren is dan ook niet wat ik iedereen aan zal raden. Ik zie er ook wat europeanen bij staan, ik kijk daar even verder! Bedankt!

karen,ik heb een app. in nairobi. voor 20000 shilling mag je er een maand logeren. je heb een vrouwelyke huisgenoot en een schoonmaakster tot je beschikking.veilig,schoon en met alle hulp die je kan gebruiken van je medebewoner, 20000 lykt veel maar ik denk dat goedkoper echt heel moeilyk wordt en couchsurfen lykt my echt gevaarlyk in nairobi,ik kan het weten want ik kom al 3 jaar in kenia. nou ik hoor et wel,anders veel geluk gewenst!

de university heeft ook leuke kamers voor kort verblijf.

P.S. Europeanen zijn vaak gevaarlijker dan locals hoor…

Bijv. Italianen die pedofilie uitoefen op jonge kinderen
ex Ngels kolonialen die locals die 12 uur werken 2 euro betalen