Woonruimte gezocht voor 6 weken

Beste allen

Ik ga van 6 juli t/m 20 augustus naar Kenia, Nairobi. De afgelopen 9 jaar ga ik jaarlijks naar Kenia en ik ben dan eindelijk zo ver om volgend jaar de stap om naar Kenia te emigreren te wagen. In juli wil ik dan ook veel gaan netwerken om te kijken of ik een baan in het onderwijs of sociaal werk kan vinden. Voor deze periode zoek ik woonruimte voor mijn vriend en mij. Het liefste in de omgeving van Kilimani, Ngong Road, Lang’ata road, Kileleshwa of South C. Het hoeft niet groot te zijn en het maximale budget wat ik te besteden heb is € 400,-. Wie weet er iets of kan mij iets adviseren?

Met vriendelijke groet,

Joyce Schrijver

Je kan daar lokaal eens rondlopen , een verhuuragent bellen , een klein (of groter) bedrag betalen en dan doet hij met u en uw vriend een rondleiding met zijn auto naar alle beschikbare woningen in de buurt.
Ik heb dat ook gedaan bij mijn laatste bezoek , ik wou iets vinden om te kopen.
Hij vroeg me 1000 sh ,maar is wel de hele dag met mij op ronde geweest en heeft me een 10 tal woningen getoond.
Probeer thuis ook eens op www.Google.ke en zoek daar op" house to let" in de gewenste buurt.

moet zijn
www.google.co.ke

sorry

1 like

Hoi Joyce,

Op dit moment zitten we in Kenia en we kunnen misschien hier iets voor jullie vinden. Je hoort van ons.

gr. helen en peter
www.villakenya.info

Bedankt tijl_antwerp voor de tip. Ik ben inderdaad op alle verschillende manieren internet aan het doorzoeken.

En Helen en Peter, dat zou super zijn. ik had jullie website inderdaad ook al gezien alleen zitten jullie jammer genoeg in Mombasa en denk ik dat een villa boven mijn budget uitkomt :wink: Alle hulp is zeer welkom. Aan het einde van de maand wil ik mijn ticket gaan boeken maar dat kan alleen als ik iets meer weet over woonruimte. Ik hoor heel graag van jullie!

Wij verhuren kamers in ons ruime huis in Ngong. Mocht u geinteresseerd zijn, laat het me maar weten!! Mvg