Na ontzettend veel op internet naar informatie te hebben gezocht ben ik nog steeds niets wijzer geworden.
Ik ben een jongeman van 28 jaar met 12 jaar ervaring in de horeca. De laatste 4 jaar ben ik werkzaam als Sous Chef.
Met de huidige crisis en de huidige situatie neem ik aan dat het niet makkelijk zal zijn om een baan te vinden op Gran Canaria of 1 van de andere eilanden. Nu is mijn vraag aan jullie of het inderdaad mogelijk is om een baan in de horeca te vinden in Spanje?.
Ik heb hier ook zo geen antwoord op, maar begin steeds meer te denken dat het heel handig is dat je daar bent en je gezicht laat zien aan bedrijven.of dat je zelf iets gaat opstarten.
Ik ben zelf ook al heel lang op zoek naar werk in Spanje of op 1 van de eilanden, en heb ook in mijn hoofd om een eigen bedrijf te beginnen. Nu eerst maar eens sparen om het daar even uit te zingen tot ik werk heb.
Wens jou iig veel succes!
Vaak is er vanuit Nederland wel werk te krijgen op de toeristische bestemmingen. Dit is vaak wel seizoenswerk (april-oktober) en is qua loon en niveau niet vergelijkbaar met wat je hier in NL zou verdienen als sous chef. Vaak is het loon rond de €1000,- euro per maand. Via marktplaats en dan zoeken op vakantiewerk kom je vaak wel bij vacatures uit, niet alleen op de Spaanse eilanden maar ook het vasteland of andere Europese landen.
Ikzelf werk al aardig wat jaartjes hier in Nederland in de bediening en heb ook gekeken voor horecawerk in Spanje. Nu ga ik aan de slag als reisleidster omdat het beter verdient dan de horeca.
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=168458 zou je kunnen proberen. Ik ben hier vorig jaar op gesprek geweest maar heb ervan af gezien omdat ik toen nog niet afgestudeerd was. Je werkt dan onder een Nederlandse baas.
Wij zijn op dit moment op zoek naar Nederlandstalige mensen (nl, be) met verkoop ervaring, of de bereidheid dit te leren.
Het gaat om het verkopen van vakantie vouchers vanuit een reisagentschap. Het salaris is volledig op commissie basis, maar er is een relocatie pakket dit houdt in 2 maanden bedrijfshuisvesting en een vergoeding van de vlucht na 2 verkopen.
Wil je meer informatie over deze fantastische kans om te werken vanuit 1 van de mooiste plekjes op Gran Canaria?
Stuur een emailtje naar dj-bianca@live.nl of bel Bianca 0034 657593942