Hoi!
Ik ben 23 jaar en op zoek naar een leuke baan in het buitenland. Horeca, au-pair werk, ik ben benieuwd naar leuke reacties!
Ik heb m’n rijbewijs en ben per direct beschikbaar.
Groetjes,
Liesan
Hoi!
Ik ben 23 jaar en op zoek naar een leuke baan in het buitenland. Horeca, au-pair werk, ik ben benieuwd naar leuke reacties!
Ik heb m’n rijbewijs en ben per direct beschikbaar.
Groetjes,
Liesan
hoi,
Ikzelf woon op mallorca. Als je hier wilt werken zou ik als ik jou was gewoon hierheen komen en je cv overal afgeven. In de horeca zoeken ze overal wel mensen.
Hey Yasmin!
Bedankt voor je reactie! Dat opzich zou dan geen probleem zijn, maar ik heb nog geen onderdak. Vandaar dat ik het echt vanuit Nl wil regelen, zodat ik ook weet waar ik terecht kom.
In ieder geval bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Lies
Een horeca baan ga je nooit via nederland kunnen regelen, daar moet je toch echt voor langs gaan.
En je kunt toch 2 weken een hotel boeken? Of huur een appartement voor 1 of 2 weken ofzo?
Je hebt binnen een paar dagen werk dus zoveel zal dat niet kosten.
Een paar jaar geleden heb ik het ook vanuit Nl geregeld en ik heb al wel wat advertenties gezien op internet (Marktplaats etc.).
Maar wel een goed idee van je! Als je zegt dat het echt niet moeilijk is om daar een baan te vinden, ter plekke, dan ga ik dat gewoon doen. En al kan ik niks vinden, dan heb ik toch een lekker weekje vakantie gehad!
Hoi Liesan,
wij zijn nog op zoek naar een medewerkster in de bediening voor ons eetcafe in Santa Susanna.
Voor meer info mail mij even op [EMAIL=“estherschoenmakers75@hotmail.com”]estherschoenmakers75@hotmail.com
groetjes Esther
hee hee!!
ik heb voor mallorca in de horeca ook vanuit nederland geregeld. allemaal goed geregeld en ook meteen onderdak enzo. als je in el arenal gaat zijn er GENOEG zaken die mensen nodig hebben… en er zijn er genoeg die nu ook nog mensen zoeken.