Wij zoeken een pittige gezellige serveester of ober voor ons cafe in Vinaros Spanje

Ben jij op zoek naar een leuke baan? Spreek je redelijk Spaans en Engels? Dan kunnen wij misschien iets voor elkaar betekenen.Reageer snel want er is vanaf volgende week een plaats vrij!

hallo,

Mijn naam is Lotte,
Ik woon in België maar ben terug op zoek naar een nieuwe uitdaging
in het buitenland. Ik heb al eerder in Spanje gewerkt namelijk in Estartit,
maar dit was telkens enkel in de zomer.
Héél graag zou ik dus terug naar Spanje willen gaan om terug in de horeca te werken. Mocht ik via jullie informatie kunnen krijgen over horecawerk in Spanje zou ik daar héél blij mee zijn,

lieve groeten
lotte

Wij krijgen geregeld vragen van onze bezoekers op Latravia over werken in Spanje. Zijn jullie nog steeds op zoek, dan kunnen we wellicht wat contacten doorsturen?

grt Sander

Hoi allemaal,
Ik heb op verschillende fora een vraag gesteld maar nergens krijg ik reactie. Misschien is het hier een beetje offtopic maar ik dacht ik probeer het toch even. Ik ben net naar Amsterdam verhuist om daar te gaan studeren en wil graag een bijbaantje in de horeca. Nou zag ik hier horeca vacatures. Hebben jullie nog tips en tricks voor mij wanneer ik ga solliciteren? En is er hier misschien iemand die ervaring met Randstad uitzendbureau heeft (ik hoor namelijk wisselende verhalen hierover…)
Groetjes Suus!

p.s. Sander, als ik naar Spanje ga mag ik dan alsnog contact met je opnemen? :wink: :zon02: