Benthe hoe is het nu op Curacao? Als het goed is ben je er inmiddels beland. Ben erg benieuwd, omdat ik dus zelf de grote stap ook ga wagen in september 2009, voor een jaar. Erg nuttig om alle info hier te lezen. Wij hebben ook een koopwoning en twijfelen nog of we deze gaan verkopen of verhuren. Er komt wel een hoop bij kijken als ik het allemaal zo lees, maar goed het is ook niet nix een jaar … Spannend hoor en ben echt benieuwd hoe het je vergaat !!!
Hoi Chotje,
Sorry voor de late reactie, ik begin me al aan te passen hier… We zitten nu 6 weken op dit eiland en tot nu toe gaat het prima, alleen waar we aan moeten wennen is de hitte… En werk vinden gaat ook niet zo gemakkelijk als we dachten, maar mijn vriend kan gelukkig volgende maand bij een bar beginnen en voor mij tja, ben al winkels afgelopen voor te vragen of ze iemand zoeken, maar dan zeggen ze dat ze me terugbellen en je kan het al raden, ze bellen niet terug… Ben wel ingeschreven bij uitzendbureaus, hadden ook een paar vacatures maar daar word ik nog over teruggebeld… Hoop zo snel mogelijk aan het werk te kunnen, ook voor sociale contacten…
Maar voor de rest is het goed toeven hier, aardige mensen en mooie stranden…
Wanneer zijn jullie van plan om te komen?
In de administratieve sector is het volgens mij een beetje moeilijk zoals ik al eerder had gezegd. Horeca is best wel makkelijker om iets te vinden.
In ieder geval ik ben blij te horen benthe dat het jullie bevalt en je weet als je een cursus duiken wilt gaan doen of jullie hebben mensen over die een auto nodig hebben kunnen wij dat ook leveren. Wij hebben auto’s vanaf 27,50 excl. verzekering en ob per dag. De goedkopere auto’s hebben geen airco de rest wel. We hebben in verschillende prijsklassen.
Heel veel succes met het verder zoeken.
Groet,
Want2Dive/Drive
Hi Benthe,
Wat leuk om wat te horen! Ben heel benieuwd hoe jullie het hebben! Wij komen pas in september 2009, dus dat duurt nog wel eventjes … Ik ben benieuwd hoe het je zal vergaan met werk. Soms hoor je dat dat heel makkelijk te vinden is en andere keren hoor je weer iemand die stad en land afzoekt en niets kan vinden. Hoop voor je dat dat snel goed zal komen. Waar wonen jullie nu??