goeiedag iedereen die dit leest en wat van curacao/ aruba afweet.
Mijn plannen zijn om binnenkort naar het buitenland te gaan en lekker daar te
gaan werken en wonen met nieuwe ervaringen en andere culturen.
Nou moet ik natuurlijk wel eerst wat info hebben voordat k stappen kan ondernemen, dus of er makkelijk werk valt te vinden liefst in de horeca en
of je er makkelijk een woning of iig woonruimte kan vinden.
Wat de prijzen zijn, is het een duur land in welk gebied kan k het beste zitten waar komen de meeste toeristen, krijg je goed betaald enz…
nou wil ik er iig 4,5 tot 12 maanden werken en nieuwe dingen ervaren dus
voor degene die ook plannen hebben om hiernaar toe te gaan of al zijn gweest , informatie is welkom en misschien dat we samen richting die kant kunnen gaan iig is bespreekbaar.
alvast bedankt voor reactie!
mijn email is [EMAIL=“deheerww@hotmail.com”]deheerww@hotmail.com
beste wiebe, over Curacao kan ik niet zoveel zeggen, ik ken dat eiland niet zo goed, maar Aruba is duur, nee je krijgt niet gemakkelijk een baan of woonruimte, je hebt een vergunning nodig die niet gemakkelijk te krijgen is en door je werkgever samen met jou moet worden aangevraagd, maw je moet eerst een baan hebben alvorens je een werkvergunning kunt aanvragen. je verdient in ieder geval minder dan in Nederland, reken op zo´n 70% van hetgeen je in Nederland verdient in een soortgelijke baan. Je kunt het beste in de omgeving van Oranjestad zitten, daar zijn de toeristen en de meeste horeca gelegenheden. Alvorens je naar het eiland vertrekt zou ik eerst zien dat ik een baan heb, anders kon je wel eens erg teleurgesteld worden.
veel succes.
Je kan redelijk makkelijk aan de slag op Curacao in de Horeca. Maar ook op Curacao geldt dat je een baan (contract) moet hebben voordat je een vergunning aan kan vragen. Kijk eens op onze website: www.gpstart.com
Wij regelen ook banen voor jonge mensen die een tijdje in het buitenland willen werken. Bovendien regelen wij dan ook je vergunning.