Werken en wonen op Curacao?!

Ik ben op zoek naar werk in de Horeca op Curacao!
Wie wilt er met mij mee?
Ben een gezellige meid van 22jr en op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Laat ff iets van je horen als je mij verder kan helpen.
xxxx:vak02:

He ik ben ook opzoek naar werk in de horeca op curacao!! Ik ben 18 jaar en wil volgend jaar september op curacao gaan wonen en werken…
XXX

Heej, Ik ben een jongen van 20 jaar en ben ook aan het kijken naar werk in de horeca in het buitenland. Heb nog niets concreets gevonden, maar curacao lijkt me ook super.
Zat ook nog te denken aan wintersport in oostenrijk :slight_smile:

Groeten Dock

Ik werk nu al een tijd in de horeca maar op curacao lijkt me geweldig!
In welke periode ben jij voor plan te gaan…

Hoi marleen, wanneer wil je vertrekken naar curacao? Ik wil ook graag werken op curacao… vanaf ongeveer februari 2008 maar iets eerder/ later kan ook… ik had eigenlijk andere plannen maar die gaan niet door. Wil wel graag naar buitenland, maar niet alleen! Ben 23jr. groetjes

Hallo ik ben Thomas (CUBANA)

Ja ik had ook graag mee geweest met je omdat ik inderdaad dezelfde ambities heb als u. Ik ben ook iemand die graag reist en ik ben ook niet van plan om gans mijn leven in Belgie (Vlaanderen) te blijven wonen en werken. Daarom zou ik nu een jaar of drie reizen en meer van de wereld willen zien en dan na die drie of vier jaar in het buitenland gaan wonen en werken, en mijn eerste keuze ging eigenlijk uit naar ABC-eilanden, dus mss kunnen we elkaar helpen daarin?
Ik heb wel niet echt ervaring in de horeca, maar ik zie het wel zitten om met je mee te gaan. Aangezien ik maar 3 weken verlof kan nemen is het voor mij moeilijk, want mijn ouders zijn tegen dat ik naar het buitenland ga wonen en werken.
Maar toch zal ik het doen als alles rijp is, als je begrijpt wat ik bedoel?
Hopelijk kunnen we elkaar eens ontmoeten en stuur je een mail terug.
Vriendelijke Vlaamse groeten van Cubana.

Je moet gewoon naar curacao gaan… werk genoeg! , ik zit hier momenteel ook, en je word werkelijk dood gegooid met werk… ben hier gewoon naar toe gekomen zonder appartement of werk te hebben geregeld binnen:zon02: 2 dagen was alles klaar!.. zit hier nu een week… echt geweldig!! aanrader dus;)

Oke cool!! dat is ook een optie ja! Watvoor werk doe je dan?? ik wil iets in horeca of toerisme, moet in nederland wel mn kosten kunnen betalen dus heb wel beetje zekerheid nodig maar moet wel lukken dus:) En hoelang ben je van plan te blijven?

Gr kim

Ik ga ook in november to Curacao!

Maak me ook niet zo druk om werk of woning, waarschijnlijk zal dat er genoeg zijn. En ik weet uit ervaring dat het veel beter is om daar je gezicht te laten zien en daar werk te zoeken ipv allerlei mailtjes sturen van te voren, meestal 0 reactie terug!!

Ik blijf tot maart, misschien langer als het errug goed bevalt! :slight_smile:

Weet iemand hoe het zit met werkvergunning?! Heb je die nodig of moet je andere dingen regelen om daar legaal te werken?

He leuk dat jullie allemaal dezelfde ambities hebben!!! Ik wil graag in september vertrekken naar de zon voor een jaartje!!! EN zoals ik al eerder heb gezegd hoop ik ook werk in de horeca te vinden!!! Het is leuk als we al wat mensen kennen als we er naar toe gaan dus misschien kunnen we eens samen komen lijkt me gezellig want het is toch een grote stap die we gaan zetten toch… Ik hoor hoop ik een reactie van jullie terug!!! Ciaoooooo

hallo allemaal…
Ik wil volgend jaar augustug stage gaan lopen op Curacao…ja volgend jaar pas, maar je moet vroeg beginnen met het zoeken en regelen.
Heeft iemand ervaring die mij kan helpen?
Of heeft iemand een hele leuke stageplek?? (ik zit op het HBO- vrijetijdsmanagement, dat is voornamelijk dingen organiseren, of bij media werken zoals tv of radio…een evenementenbureau noem t maar op)

Hopelijk kan iemand mij wat meer vertellen?!!
Bye

Hallo!!
Ben blijkbaar niet de enige met het verlangen om naar curacao te gaan! Mijn nicht zit er al ongeveer 2 jaar,en als ik zo en af toe foto’s en verhalen hoor,lijkt het me helemaal te gek…
In juni studeer ik af,HBO MWD,en in juli vertrek ik voor 6 a 7 weken naar thailand,met een vriendin!Daarna wil ik ong rond eind sep,oktober naar Curacao,kijken hoe het me daar bevalt. Ik wil er wel zeker voor een paar maanden blijven, heb al genoeg gelezen en gehoord dat woonruimte en werk geen probleem is! Iemand hier met dezelfde ambities?alleen is ook maar alleen he! Hoor het graag!

Ik heb ook plannen!
Ik ben momenteel bezig met afstuderen en in september hoop ik met een klasgenoot ook die kant op te gaan. Wij zijn van plan 6 maanden te blijven.
Ticket en kamer wil ik hier regelen. En het werk komt daar wel. Ik denk niet dat dat een probleem gaat worden.
Heb er nu al zin in!

Hoi Mensen,
Wat een enthousiasme allemaal, het lijkt mij ook super!
Ik wil zelf graag rond september, oktober richting de antillen. Heerlijk naar de zon, vooral met dat weer hier in Nederland.
Ik zou ook graag in de horeca gaan werken daar, maar alleen is ook maar zo alleen!
Voor degenen die ook serieuze plannen in die richting hebben, je mag me wel emailen op
[EMAIL=“AafjeEenink@hotmail.com”]AafjeEenink@hotmail.com!

Groetjes Aafke

ps, ik wilde zelf ongeveer voor 6 maanden gaan.

Hoi,

Ik vroeg me af of jullie ook allemaal werk hebben al?
Het is namelijk best lastig aldaar om aan werk te komen. Er zijn daar onwijs veel stagiaires, en ook veel imigranten van de eilanden rondom. Daarom blijft er weinig werkgelegenheid voor dure nederlandse krachten.

Hoop dat jullie wat vinden!