Wonen en werken in Malaga

Dag Eric,

Ik zou het eerder zoeken in de technische sector. Zeker als jouw special;isatie iets met technologie te maken heeft. Málaga heeft een Parque Tecnológico waar veel geïnvesteerd wordt. Google er eens op.

Ik weet dat je bij www.babelidiomas.nl binnenkort op maat gesneden cursussen kunt volgen. Daarbij kun je exact aangeven wat je wil. Zij gidsen je dan en helpen je bij het bereiken van de doelen. Of het nu door begeleide zelfstudie is, of klassikaal, of via Skype.
Zeker in combinatie met werk een goede manier.

Begin verder eerst met je CV te maken in de talen die je beheerst, voor hulp hierbij kun je eens kijken op www.werkvindeninspanje.nl.

Hey,

Fijn u zo snel een reactie plaats!Maar ben op zoek naar iets anders als in de technische sector.Wil vooral de talen leren en liefst in de toeristische sector.

Groeten.

Eric.

1 like

Ja Eric, maar realiseer je wel dat er hier een werkeloosheid is van bijna 30%, ook in het toerisme …
Spaans zul je dan snel onder de knie moeten krijgen. Een toeristisch baantje wil wellicht nog lukken, maar echt een serieuze baan, zal niet meevallen.
Het beste kun je gaan googlen en zoeken in de banenmachines.

deze vraag is eigenlijk aan piet gericht maar als iemand het weet en me verder kan helpen ben ik ook al dankbaar.
mijn man heeft dus een goede baan gekregen in malaga maar het heen er weer reizen is niks dus we zijn druk aan het plannen voor de kerst allemaal te verhuizen, we hebben al een huisje in huurkoop gevonden maar alleen mijn man spreekt spaans dus wij (mijn 4 kinderen en ik) willen zo snel mogelijk te taal gaan leren, dus meer dat alleen 1 sumas de naranja en in de buurt van benemaldena, en het verstandigste zal waarschijnlijk de internationale school zijn heeft hier al iemand ervaringen? en het kindergeld komt voor mij te vervallen kent spanje ook zo iets,voor bv als de kinderen willen studeren daar?heb zo veel vragen en weet niet waar ik beginnen moet, we hopen daar natuurlijk onze toekomst op te bouwen en oud te worden daar, heeft iemand tips over de scholen ed
alvast hartelijk bedankt

Er bestaan mogelijkhedenom samen met je kinderen cursussen spaans te volgen. Ze zijn zeer dun gezaaid. Voor meer informatie kan ik beter privé gemaild worden, hetzi via mijn profiel of direkt op [EMAIL=“pietmeijers@spanjeservice.nl”]pietmeijers@spanjeservice.nl.

Alsje maar voor een tijdje naar Spanje vertrekt, zou ik de kinderen op een internationale school plaatsen.
Als je echt gaat emigreren, zou ik persoonlijk de voorkeur geven aan een spaanse school.