Dag allemaal!
ik wil komend jaar naar de US gaan en daar gaan werken. Ik heb zelf een bachelor-titel in Toerisme, maar ik hoef daar niet per se werk in te vinden. ik wil gewoon naar amerika en daar werken, maakt niet uit wat voor job, desnoods bordenwasser. ik wil het liefst naar het zuidewesten. nu heb ik deze site al een beetje bekeken en ik zie dat het lastig wordt met visa ed. kan je überhaupt wel een visum krijgen voor wat ik wil? een vriend van mij die aan t backpacken is in australie zei dat je voor amerika ook een work&holiday visum had sinds kort, weet iemand hier meer van? of anders een site/tel. nr waar ik deze info kan ophalen (heb wel een nr gevonden van het consulaat, maar dat kost me meteen 15 euro per gesprek)
ik ben 29 en het is niet per se mijn intentie om dit voor 1 jaar te doen en dan terug te keren, als ik het naar mn zin heb daar, zie ik mezelf daar wel blijven. wat zijn dan de mogelijkheden (behalve trouwen met een amerikaanse) ?ik heb begrepen dat als je een green card hebt alles een stuk eenvoudiger is, ik wil dus meedoen aan de loterij, via welke site/organisatie kan dit het best?
alvast enorm bedankt voor jullie hulp!
henkieD