Hallo jcallo, wat hebben jullie een geluk gehad dan. WOW !! Was blij te zien een reactie van iemand die weet van hoe of wat.
Ik heb een brandende vraag, ik heb nu het “Application for Immigrants Visa and Alien Registration” ingevuld, het DS-230 part I .
Het 2e deel hiervan Sworn Statement kan ik geen persoon meer invullen, dit is gehighlighted in geel. de overige vragen, zijn wel in te vullen.
Hoort dit zo, en moet ik dan het geheel uitprinten en part II in mijn geval 3 x, aangezien ik met mijn 2 kids van 17 & 18 wil emmigreren, en dan per post versturen of kan dit enkelt digitaal.
Wat ik me afvraag is of dat ik het juiste formulier heb ingevuld, ik zie gewoon ff door de bomen het bos niet meer, zie vanalles voor bij komen aan formulieren, maar welke is nu de juiste, ik heb er nog geen baan, wel een vriend, maar deze is al op leeftijd kan ons niet sponeren van zijn retirement, helaas
Ben een beetje bang dat als ik een verkeerd application in vul, het hele verhaal niet door kan gaan.
Die $600 is dat per maand? aan zorgkosten, en ben je verplicht deze te hebben of direct aan te vragen bij binnenkomst??
Solliciteren, nu wij nog in NL wonen en totaal niet weten of we uitgeloot worden, heeft dit zin? Een onderdak zoeken nu lijkt me niet, maar ook dat weet ik niet zeker. We willen zo graag naar California omgeving Woodland Hills, Sherman Oaks en Studio City
Hier staat wel het een en ander vermeld, http://travel.state.gov/content/visas/english/immigrate/diversity-visa/if-you-are-selected/submit-your-ds-260-online-application.html maar zoals ik al zei, ik zie door de bomen het bos ff niet mee
WERKELIJKE ALLE INFORMATIE IS MEER DAN WELCOME!!
Ik heb geen hulp van een advocaat of bureau en zal het allemaal op eigen houtje moetje doen.
Alvast bedankt
Imogen