Woensdag lekker rustig aan dag

(origineel bericht op be-more.nl)

Woensdag lekker rustig aan dag

vandaag in zomba omdat ik mijn visum moet verlengen. dus gelijk maar even internetten. De afgelopen dagen heb ik niet heel veel kunnen doen, omdat ik mij niet lekker voelde. Wel heb ik maandag ochtend nog de was gedaan voor een oude man en gisteren ochtend computer les gegeven aan 3 members.
morgen ochtend ga ik engelse les geven en 's middags hebben we special need class, vorige week was dat erg leuk dus dat zal nu ook wel goed zitten.

de rest van de tijd heb ik veel geslapen, wat in de zon gezeten en de voeten maar weer eens grondig schoon geboent.

De omstandigheden beginnen langzaam aan te wennen, al zou het gat(de wc) met de kakkerlakken nooit gaan wennen.
De mensen zijn hier erg vriendelijk en hebben vooral veel plezier, ook al hebben ze niet veel om handen.

Dit weekend ga ik niet mee op trip, ik ga sowieso zondag ochtend met onze bewakers mee naar de kerk en voor de rest kijk ik nog wel wat t gaat worden.
hopelijk weer op internet.

Iedereen heel bedankt voor zijn reacties, super dat jullie mee leven met dit avontuur!

(origineel bericht op be-more.nl)