Ecuador is in de ban van Paraguay, ze willen niet tegen Nederland, haha! En Italie is aan het verliezen als ik de FIFA website mag geloven.
We hebben hier een heel klein tv-tje met slechte ontvangst, maar goed genoeg om straks Nederland te volgen :dag:.
Italia is inderdaad aan het verliezen :unibrow:
Jawel, gevonden, een Peruaanse website waar ik het live kan kijken en nog beter dan het kleine tv-tje… ![]()
En laten we hopen dat die Italianen eruit vliegen !!! Hoewel NL echt niet bang hoeft te zijn voor Italie…wat spelen die gasten dramatisch zeg. Zijn ook over hun top heen…
Van Slowakije moeten we toch ook wel kunnen winnen…
Je wens is uitgekomen, ciao ciao Italia. Het is een aparte 1e ronde deze keer, of is verrassend een beter woord?
Nog 1.5 uur geduld (even hard werken) en dan weer verder kijken.
Jaaaaaaa ! Mijn wens is idd uitgekomen ! Nu nog even eerste in de poule worden en de volgende tegenstander is Slowakije… Dit moeten we kunnen winnen…maar toch moeten we ze niet onderschatten…
Het was toch een aardige voetbaldag zo.
Ik kon me even niet mengen in de voorspellingen. Ik kreeg mijn nieuwe pc vandaag en was druk met installeren en zo…
Dat heb nu ook bij die trainer die doet me altijd denken aan die nieuwsvoorlezer in het verleden Fred Emmer, alleen heeft Lippi wat meer besteed aan de plasticchirurg vermoed ik.
Maar Fred Emmer sprak, Lippi emmert alleen maar :chin:
Ja maar het geëmmer van Lippi heeft meer opgeleverd dan het geëmmer van Fred :chin:.
http://static.ncrvgids.nl/upload/h/Harmen%20Siezen.jpg
Deze? Dat is Harmen Siezen
En de wedstrijden vanvandaag?
Brasil - Portugal
Noord Korea - Ivoorkust
Zwitserland - Honduras
Chile - España
Tja dat is hem hoe kom ik nu aan Emmer :slapen::slapen::slapen:
Brasil - Portugal 1-1
Noord Korea - Ivoorkust 0-2
Zwitserland - Honduras 2-0
Chile - España 0-3
Brasil - Portugal 1-1 (wie wil eerste van de groep worden??)
Noord Korea - Ivoorkust 0-3
Zwitserland - Honduras 1-2 (uiteraard hoop ik op een helpende hand van Honduras)
Chile - España- elk resultaat is goed zolang Spanje maar wint!
Brasil - Portugal 1-1
Noord Korea - Ivoorkust 0-3
Zwitserland - Honduras 2-1 (uiteraard hoop ik hier ook op een helpende hand van Honduras ;))
Chile - España 1-1
En ligt Spanje er niet uit bij dit scenario ??? Ik teken ervoor !!!
Denk dat we deze beelden vandaag veel zien vanuit Spanje…
http://www.ninjazwithattitude.com/images/ohio-state-crying-man.jpg
Misschien ook bij Corberana
?
hoezo???
spanje wordt vast nog wel eerste in de poule. Als ze “gewoon” winnen zijn ze eerste, of zwitserland moet ineens als een malle gaan scoren maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
dus je kan beter eerste worden en dus wordt portugal-brazilie wel een interessante pot denk ik.
Of uiteindelijk weer deze beelden ?