WIZZ AIR is geen eerlijke maatschappij

Wizz AIR 20/07/2010 fnb W6/622

Heb onlangs een vertraging gehad van Brussel-Charleroi met de hongaarse luchtvaartmaatschappij
WIZZ AIR van maar liefst 13 uren!!! en dit op 20/07/2010.
Er stond zelfs niemand bij de incheckbalie om ons bij te staan wat niet meer kan in deze tijd.
Normaal vertrok de vlucht om 8h20 in de morgen en we hebben moeten wachten tot 20h in de avond voor we een consumptiebon kregen.We kwamen in Sofia aan om 01h30 in de nacht zodat we onze huurauto ook niet konden afhalen en we een hotel en een taxi moesten nemen.
Heb reeds verschillende emails gestuurd naar Wizz-Air(voor een schadevergoeding) waar ze me reeds bijna 2 maanden aan het lijntje houden.Momenteel heb ik het directoraat generaal van de luchtvaart in Belgie en Hongarije de speciale aangifteformulieren overgemaakt en tevens EU-CLAIM aan het werk gezet.
Als ik binnen 1 maand geen vorderingen bemerk ga ik klacht neerleggen bij het Belgishe gerecht wegens oplichting en het niet nakomen van een contract!!!
VLIEG NIET MET WIZZ-AIR

Maesschalk Etienne

Julien Maes

Berkenlaan 7

2520 Ranst

Tel 0486154417

fax 03-3534030

email [EMAIL=“fc298330@skynet.be”]fc298330@skynet.be

Vervelend voor je…
Maar ik vlieg bijna altijd met Wizzair, en sja, ik heb wel eens vertraging gehad, hoewel nog nooit van 13 uur. Toen ik 5 jaar geleden een vertraging had van 4 uur gingen ze in Polen een broodjes serveren. Na x aantal uren vertraging krijg je je kaartje terug, heb ik gehoord. Maar dat was een paar jaar geleden… misschien is inmiddels iets veranderd.
Verder ben ik best tevreden over Wizzair…

PS Wizzair is een Hongaars-Poolse maatschappij, mocht dat nog een toegevoegde waarde hebben :wink:

Ik vloog ten tijde van de aswolk met Wizz Air, en mijn vlucht van Bulgarije naar Nederland werd door hen gecanceld. Het geld van mijn ticket heb ik vrij snel teruggekregen, de andere kosten wilden zij niet vergoeden. Mijn reisverzekering echter wel - misschien kun je contact met je reisverzekering opnemen?