Wizz AIR 20/07/2010 fnb W6/622
Heb onlangs een vertraging gehad van Brussel-Charleroi met de hongaarse luchtvaartmaatschappij
WIZZ AIR van maar liefst 13 uren!!! en dit op 20/07/2010.
Er stond zelfs niemand bij de incheckbalie om ons bij te staan wat niet meer kan in deze tijd.
Normaal vertrok de vlucht om 8h20 in de morgen en we hebben moeten wachten tot 20h in de avond voor we een consumptiebon kregen.We kwamen in Sofia aan om 01h30 in de nacht zodat we onze huurauto ook niet konden afhalen en we een hotel en een taxi moesten nemen.
Heb reeds verschillende emails gestuurd naar Wizz-Air(voor een schadevergoeding) waar ze me reeds bijna 2 maanden aan het lijntje houden.Momenteel heb ik het directoraat generaal van de luchtvaart in Belgie en Hongarije de speciale aangifteformulieren overgemaakt en tevens EU-CLAIM aan het werk gezet.
Als ik binnen 1 maand geen vorderingen bemerk ga ik klacht neerleggen bij het Belgishe gerecht wegens oplichting en het niet nakomen van een contract!!!
VLIEG NIET MET WIZZ-AIR
Maesschalk Etienne
Julien Maes
Berkenlaan 7
2520 Ranst
Tel 0486154417
fax 03-3534030
email [EMAIL=“fc298330@skynet.be”]fc298330@skynet.be