Wist je dat...

Van wie heeft ze die dan gekregen? Want ik heb het idee dat Jeroen hier niet meer komt…

Ik heb hem gisteren of eergisteren nog weten over te halen om naar dat draadje over de doelstellingen van deze site te kijken.

Nou ik ga niet in detail treden hier in het openbaar,dit om wwz niet te schaden.
Neem van mij aan Rien ,dat Jeroen wel degelijk mee leest.
Wwz spreekt van waarschuwing aan het adres van Jenny, dat ze over de schreef is gegaan met haar uitlatingen.(ik noem dat oude koeien uit de gracht halen)
Gebeurtenissen van eind 2009/2010.
Ook nog even zeggen dat ik het niet netjes vind, dat sommige onderwerpen door ondergetekende zijn verwijderd in het reiscafe zonder waarschuwing!!

Ja!

Dan is het helemaal triest dat er geen enkele actie wordt ondernomen op de gestelde kwesties…

Als Jeroen hier open in discussie gaat, dan gaat er nog veel meer fout. Hij kan dat wel doen, maar in besloten kring. Ik vindt, dat persoonlijke geschillen de bezoekers van WWZ niets aan gaan.

Klopt. Maar iemand een jaar bannen is natuurlijk ook geen oplossing.

Hoe kan het eigenlijk dat Maartje zo goed op de hoogte is van dit alles?
Ze is toch geen modje of admin lijkt mij…

Goeie vraag zaan :popcorn:
Ik heb zo mijn vermoedens… iets met dubbele accounts… iets met niet het lef hebben om iets onder de eigen naam te posten…
Zoals gezegd: vermoedens…

Maar verder ben ik het eigenlijk wel met VideJo eens, dat we dit beter in het forumbeheer draadje kunnen gaan bespreken ipv hier open en bloot

:disgust:

Misschien heeft Jeroen een pik op Jenny?
We weten allemaal dat Jenny ongezouten haar mening geeft hier op wwz over een aantal zaken.(zie het verleden 2009/2010/zonder waarschuwing een paar maanden gebanned)
Wat Jenny in haar emails heeft geschreven naar Jeroen,daar heb ik het raden naar.(misschien dat Jeroen dit verkeerd heeft opgepakt??? (woordkeuze)
Desondanks zijn we ons Jenny een jaar kwijt,een groot maar dan ook een groot verlies voor wereldwijzer!!
Ik stond perplex toen ik het nieuws vernam,dit verdient Jenny niet Jeroen!
Jenny is pro wereldwijzer en als ze soms haar mening geeft,dan doet ze dit uitsluitend in het belang van wwz.
Daarvoor zou ik mijn hand in het vuur willen leggen.
Daarom vraag ik jou als vriend hier op wereldwijzer Jeroen om de ban op te heffen.( de spoeling aan goede forumbeheerders hier op wwz is maar dunnetjes)

Bezoekers van de Efteling moeten het vooralsnog zonder de nieuwe attractie Baron 1898 stellen. Technici zijn nog altijd bezig met het verhelpen van de storing die de spectaculaire achtbaan zondagochtend tot stilstand bracht. Het park in het Nederlandse Kaatsheuvel durft niet te voorspellen hoe lang de klus gaat duren.

De Baron vanmiddag waarschijnlijk weer draait. :slight_smile:

Wat is Efteling?

Een wereld vol verwondering! :teeth:

… ik me afvraag of Theiz de gratis cursus Glazen Bol kijken ook van het UWV heeft gevolgd
… ik dan meteen weet wat die cursus waard is
… de Baron nog steeds op de lijst met storingen staat

De baron toch niet is gaan draaien vandaag.

Ik geen glazen bol heb.

Ik wel twitter heb.

De Efteling een tweet plaatste waarin stond dat hij waarschijnlijk vanmiddag open zou gaan.

… er bij de Efteling dus ook geen mensen werken die de glazen bol-cursus gevolgd hebben

De heks hier vast iets mee van doen heeft…

… deze heks onschuldig is als een pasgeboren bezemsteel lol2