… ik me dan afvraag wat voor symbool je hiervoor zou kunnen gebruiken?
. . . en hier zou ik zelf dan weer een like zetten. Misschien wel twee. Links en rechts.
… een middelvinger wellicht een leuk gebaar is voor een dislike ![]()
… In verband met de hitte alle recreantenseries van de Triathlon Holten zijn afgelast
… De (internationale) elite wel mochten starten (zij het later op de dag en op een verkorte afstand)
… Nederlands beste triathlete (Rachel Klamer) wederom eerste is geworden bij de dames
… ook Pien Keulstra (voormalig schaatstopper) in het sterker deelnemersveld startte
… zij niet bij de beste 10 zat (maar volgende week wel mag starten bij het EK Olympische afstand)
. . . er weer een spammer rondwaart?
. . . dat het deze keer iemand is, die zich Cortez noemt?
. . . dat hij of zij doet in vervalste paspoorten en zo?
. . . dat ik denk, dat er geen admin meer is, die hier iets aan zal gaan doen?
… Die spammer mij ook al is opgevallen.
… Ik het allemaal maar wel gewoon heb gerapporteerd.
… Hij zichzelf zelfs heeft voorgesteld in het Even Voorstellen Forum, hij wil naar Sziget. Mooi intro om daarna spam te spuien.
… Het IP Adres uit Kameroen afkomstig is.
. . . men in de omgeving van Luik een “chameau” (kameel) heeft gezocht, doch het ging om een “chat mort” (dode kat).
. . . dat men ook dit aan de hitte wijdt?
… ik dat bericht ook gelezen heb
… ik in de eerste instantie dacht dat men Georges gespot had, hij moest immers ook het spoor controleren :biggrin:
Neen een kameel was ik gisteren tijdens het controleren van de sporen niet tegengekomen,alleen maar een paar dode vogels + een kat.
… ik een reeks oude foto’s uit ons archief heb opgediept lol2
… je voor minder het spoor bijster kunt raken
… ik me afvraag of ze dat met “smalspoor” bedoelen :biggrin:
Blijkbaar waren deze sporen aan vervanging toe,zag in de verte een baantrein op de foto.
Of een uitwijk- of omrijspoor op de lijn Brussel-Amsterdam !?
… dit is wat kan gebeuren (en toen ook gebeurd is) als spoorstaven bij grote hitte worden losgemaakt …
… dat losmaken toen niet gebeurde met het oog op vervanging van de rails. Er liggen daar geen nieuwe spoorstaven klaar. Nieuwe rails moeten vooraf aangevoerd, ook per trein ! vooraleer de oude los te maken. Tenzij dat in NL, je weet maar nooit, die spoorstaven ook per boot of helikopter worden aangevoerd. :biggrin:
… dat losmaken toen gebeurde met het oog op vervanging van de dwarsliggers.
… dat de P-werktrein (en daarmee bedoel ik niet een piekuurtrein) niet kon/mocht wachten …
Spoorvorming…
Dat Jenny een ban van 1 jaar heeft gekregen!!
… dat ik dat net hoorde van Jenny en redelijk flabbergasted ben
… Jenny één van de meest toegewijde mensen hier op het forum was
Ze heeft al eens eerder een ban gehad wegens het verspreiden van leugens en het opjutten van anderen. Niet de eerste keer dus, tijdje geleden weer gewaarschuwd, dus ze zal er niet verrast door zijn. Wel tegenstrijdig aangezien ze het wel leuk vond om vragen te beantwoorden. Mensen zijn soms raadsels.
Jenny een ban… Bijzonder en onterecht.
Mompelt iets over “blij zijn met kritische leden…”
Ik ben nog nooit geband. Misschien wegens geluk. Internet is echt een kritisch medium. Omdat de lichaamstaal ontbreekt, komen sommige dingen die je typt in een ander licht te staan.
Volkomen oneens met het bannen van Jenny! Met alle respect Jeroen/Zlata maar dit krijgt nog een staartje.
Ken jij de aanleiding dan?