Hier kun je kletsen over van alles en nog wat, Wat ga je vandaag doen? Wat heb je vandaag meegemaakt?
Praat er in dit topic over!.
Het enige waarin het off-topic gedeelte afwijkt van de andere fora is dat er in dit gedeelte volledig mag worden afgeweken van het thema reizen.**
Veel plezier in het kletstopic van de Stamtafel
Georges.:chin:
Hey Georgy
wat roken in het huis betreft, ik zou zo schrijven : “been there, done that”. Sinds we ons huis, om de 2 jaren, moesten verven, buiten!
Nu is bij ons rookverbod overal, behalve in ons onafgewerkte veranda, ongeacht de buitentemperatuur ! ( ja, de auto inbegrepen!)
Een reptiel
>>>
Hey Sopi,
Dan heb jij in ieder geval geen “ruzie” als jullie beiden met een forum bezig zijn toch ?
Ik maak alleen ruzie met mijn eigen!lol2
Zoals gisterenavond toen ik de lottogetallen zag,dacht ik weeral geen prijs!
A, neen, iedere met zijne “forum” en als je bezig bent, heb je geen tijd voor andere bezigheden.
Bij ons, de koningin “stilte” is de baas!
Dikke kus, Pauli
van een reptiel
Hi Georgy
Ik stuur je een Roemeense artikel met wat video, plaatsen die je, op z’n minst al 30 jaar bekend zijn, maar voor me, ik herleef mijn vakantie van toen en het doet pijn! Waarom? omdat mijn ziekte in volle glorie was en ik probeerde alles te doen om een gezellige reisgenote te zijn,…whatever… ik moet terug gaan en alles terug herleven.
Alle foto’s en plaatsen zijn plaatsen waar we ook gewest zijn. Cheers, een reptiel
Oh, ik ben de meest belangrijke aspect, namelijk dit
Noutăți despre știință, tehnologie, istorie, cultură și călătorii | Descopera.ro.
Het is rusttijd !
Dezelfde reptiel:wereld:
Wel erg mooie fotos vooral de verlichte brug aan de chaya phraya rivier in Bangkok!Heb op deze brug al dikwijls opgestaan!
Dit jaar win jij nog een prijs Georgessiam. Ik heb dat voorgevoel en dat komt heel vaak uit.
Sam sam?
Wat zegt je voorgevoel over mij? Win ik ook nog een prijs dit jaar? :biggrin:
Het doet me pijn in mijn reptielenhart als ik de foto’s zie…:crybaby:
Ja natuurlijk de Hoofdprijs samen met Georgessiam.
Zo verdien ik aardig wat bij, haha
Ik heb een antwoord gestuurd aan je Russische liedje…dan weet je hoe zat met “ik heb een bad genomen in zijn ogen”…
Hahaha, ik ben zeer benieuwd!
Ik heb het liedje geluisterd, “Poison”. Natuurlijk kende ik het liedje al, maar ik begrijp je hoor. Als het je idool is, neem je sowieso een bad in zijn ogen geloof ik.
Het kon moeilijk anders…hij stond voor me…mijn make-up was juist zijne…
mijn make-up schrijnde in het licht, mijn lippen waren zwart (ik gebruik nooit lipstick, maar special voor hem, heb ik in “Inno” gezocht en gevonden) en met die stick wijze hij altijd naar me…ik moet ff een sigaret, ik ben direct terug…
ik vind je post niet…:kus:
Welke post?
Blijkbaar, het is weer tijd voor ff te rusten…lol2:kus:
We komen weer dicht bij de 1.000 posts…!