Binnenkort, gaat een nieuwe, en TOTAAL nieuwe site openen, met de titel “ROCKAMANIË”, een totaal nieuw concept,mede dankzij onze beste collega(voor mij, toch) GEORGESSIAM. De titel van de site is totaal zijn product.
Het gaat over een kletstopic gecombineerd met muziek van de beste kwaliteit, gecombineerd met praten over wat je wilt; alle thema’s zijn toegelaten !
Ik zal zo snel mogelijk de datum vaststellen en IEDEREEN is uitgenodigd.
Groetjes
Sopirla>>>
PS: Herrieschoppers en onbeschoft “praten” worden NIET toegelaten !!
Iedereen kan/mag/moet/ een muziekclip posten op de nieuwe topic, maar vergeet niet: de thema is REIZEN !!
Nu de computer perikelen zijn achterwege dus kan ik weer lekker surfen op het net.
Toen ik op you tube belande kwam ik dit liedje tegen van America"ventura highway" misschien niet bekend bij het jongere volk,maar de ouderlingen(ha h ah a)zullen dit nog wel kennen.
Nog veel plezier met het beluisteren en moest je nog eventueel comentaar hebben over deze song,shoot!!
groetjes:georges.
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Dd2Ch6WBeQU” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Nu ik had onlangs een reclame spotje gezien weet niet meer van wat,maar de lyrics van “ventura highway” kwamen daar in voor,ik zegde tegen mezelf,he dit liedje ken ik nog van vroeger. @sopirla: zou de “titel binnenkort” veranderen in Rockamanie en hem sticky maken!!
Nu er was één plaat indertijd dat me beviel van Alice Cooper,kan echt niet op de naam komen.
Voor de rest,tsja het is muziek hé Sopirla!
Had een paar jaar geleden een aflevering(sitcom) gezien van de familie op tv.
Georgy, ik weet dat niet in de topic “reizen” valt maar …waar is “Iron Horse” ???
Ik luister altijd naar omdat ik werk en eet voor mijn PC…"voor de “forum” !
Ik weet dat ik zot ben, maar ik ben zo geboren…niks aan te doen…
Spijtig maar Ironhorse heeft niets met reizen te maken,anders had ik hem hier ertussen geplaatst!
Nu ik ben ook van plan om een peiling te maken wat betreft muziek op reis!
Zal ongeveer zo’n 10 opties plaatsen waar de mensen kunnen uitkiezen,wat nou het beste reisliedje is.
Ik weet het, ik weet het gewoon…het gaat weer en MAX zijn zoals alle andere…hoe doet je het, man?..
Er zijn toch nog mirakels in de wereld…
Groetjes
Sopirla>>>
Nu ik ben een Thailand fan,daarom heb ik dit plaatje uit het stof gehaald,misschien dat sommige mensen het nog kennen?
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“P9mwELXPGbA” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Of niet…ik ben verslaafd aan “werk” en kijk, op mijn leeftijd, luister naar muziek die niemand wilt horen, draag t-shirts van Alice Cooper, AC/DC, draag alleen cargobroeken, en alleen dit type, enz, ik ben een rebelse geboren en zo zal mijn begrafenis ook zijn !
Groetjes
Sopirla
Ik weet niet, maar ik zal opzoeken (sorry voor het wachten, maar ik ben gauw een sigaret gaan roken, de eerste vanaf 1 uur); ik zal blijven muziek zoeken voor onze topic, en ik moet de “stamtafel” ook niet vergeten en we gaan vandaag beginnen met de “reisapotheek” ook…ik zal me niet vervelen EN ik moet mijn vrienden ook niet verwaarlozen…zie daarom eet ik voor de PC; ik kan soms snel een sigaretje roken en effen naar een kleine plaats…ik leef voor de PC…
Achtereen moet je nog iemand aanwerven om je werk te verlichten!lol2 heb juist 10 minuten gegeten!
iets opgewarmd in de microgolf oven en klaar was kees!nasi goreng op provencaalse wijze!
speciaal dit clipje voor de mensen die op hun trein staan te wachten,en niet weten wanneer hij eindelijk arriveerd!
Ook één van mijn favorite clips(Flash and the pan)geen midnight train maar…waiting for the train!!
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“bKMAaiJWvTw” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>