en ik wat müsli…melk + müsli…ff roeren en daar is je vreet ! Simpler kan niet !
Super-liedje !! Maar ik kan op mijn max niet zetten, ander kan ik bij de kippen van de buurman slapen!
En nog goedkoop ook!Nu ikzelf eet nooit cornflakes of andere vezelrijke produkten
Melk doe ik alleen maar in de koffie,met één klontje suiker,dat is mijn euchhh maltijd voor s’morgens!lol2
Ik ben een goedkope kip: geen suiker, geen melk, eet zeer weinig; als je de rekening maak hoeveel kost ik per dag ? rond 1 euro/ PER DAG !
[ame=“Guns N' Roses - Paradise City (Official Music Video) - YouTube”]Guns N' Roses - Paradise City (Official Music Video) - YouTube
Guns N Roses - Paradise City
[ame=“Nancy Sinatra - These Boots Are Made for Walkin' - YouTube”]These boots are made for walkin"[/ame]
Hier ben ik weeral terug,zie dat sopirla een paar clips heeft geplaatst,Guns n’s Roses,tsja niet voor elke dag te beluisteren,af en toe maar steengoede muziek.
Een zangeres waar ik toen op verliefd was(Susannah Hoffs)de mooie van de Bangles!
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“X0ShN1QTtfo” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
En…zij, wat zei hem over zo’n vriendelijke, “good guy”?:wereld:
Tsja,het is een prachtvrouw! en de muziek valt ook nog te pruimen.
Sorry, Georgy, maar vandaag heb ik een dag verlof genomen; ik was gisteren bijna in coma gevallen van vermoeidheid (je weet het beter dan ik !) plus ik heb andere miseries ook bij gekregen (gratis!) en morgen ziet niet beter uit; dus, ik heb een dag verlof genomen maar vanaf donderdag ga ik permanent on-line zijn (om de schade in te halen) !
Je collega,
Sopirla>>>
No problem Sopirla,rust maar eens goed uit!
Hey, Georgy, I’m back in town?! Ik moest bij mijn vriend op consultatie, en daarom ben ik zo laat met de antwoord; ik heb lage bloeddruk (7,5 over 4)(nooit in zijn carriere gezien) maar ik leef vrolijk door.
So…what’s new ?
Cheers
Sopirla>>>
Heb heel de dag gewerkt,dus ik had weinig tijd om achter de computer te zitten!
Nou dat is ook niet mis"7,5 over 4"! ik veronderstel dat je medicijnen heb laten voorschrijven,Sopirla?
In iedergeval soigneer je goed!
Georgy, goede morgen,
Tja, de dokter zei dat hij, in zijn ganse carriere, nog nooit zo een lage bloeddruk gezien heeft en ik leef vrolijk door; het is waar, ik ben 3 keer gevallen, 2 keer thuis en 1 keer op straat. Ik heb nog 2 andere pillen gekregen bij de massa’s die ik al had !!!.
Het gaat me nog niet, ik heb 40’ minuten nodig, om langzaam normaal te worden.
Vandaag ben ik om 14 uur wakker geworden, mijn man kwam juist kijken wat met mij gebeurt is.
En zo is iedere morgen, 40-45’ minuten nodig om normaal te worden…
Ze zijn nog niet hier, die met hun lange limousine, ik verwittig je op voorhand, hihihihihi…
Je collega en groetjes
Sopirla>>>
Hoe komt het dan dat je een lage bloeddruk hebt,teveel alles ineens indoen,er moet toch een reden zijn?
Omdat je me niet zou vergeten(mijne naam)
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“BTUfoPEkxJs” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Hey Georgy
ja, je bent ook >>>een van de oorzaken, maar geen probleem, ik leef vrolijk door, zoals ik aan mijn andere vrienden geschreven heb; ik eet in maanden niets of vergeet ik te eten, …ba, tussen anderen is de stress, ik wil van alles doen…ik ben zo ene, ik doe voor iedereen alles wat het nodig is en voor mij, tja, als ik nog tijd heb…
Groetjes
Sopirla
Hi Gerorgy
Nog een liedje voor mijn mp3speler…Bedankt !
Groetjes
Sopirla>>>
Dit vind ik ook een hele mooie!!
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“xfVJ11GXzXQ” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>