Nooit meer zat, de politie werkloos.....

Een team van wetenschappers van VS en Australië hebben een pil uitgevonden die je belet zat te worden; dus, je gaat naar de café, drinkt wat je wil en hoeveel je wilt en…je blijft nuchter, zonder enig effect op je hersenen !
Op dit moment, de testen zijn uitgevoerd op muizen en “surprise, surprise”: de muizen die alcohol dronken, hadden betere reflexen en liepen beter dan de geteste muizen die geen alcohol gekregen hebben !
Wanneer komt de pil in de apotheken??!!

*Bron : “The Telegraph” , artikel overgenomen door “Descopera !”*dd 30.09.2011 www.descopera.ro
Vertaling : DS

Waarom klinkt mij zoiets nou totaal ongezond in de oren?

Wat bedoel je, de zuip of de pil?

Die pil is onnatuurlijk, als je veel gedronken hebt en vooral op Bali waar alcohol toch al stervensduur is.

ik heb niet veel sterke dranken in Bali gedronken, alleen pintjes…
Groetjes
Sopirla>>>

Dronken worden is een hint van je lichaam dat je teveel alcohol hebt geconsumeerd. Met die pil kun je je gemakkelijk een alcoholvergiftifing indrinken, terwijl je je nog ‘goed’ voelt. We hebben dit soort ‘symptomen’ niet omdat onszelf te pesten, we hebben de symptomen omdat ons lichaam ons wil vertellen dat er iets gaande is.

Trouwens… Hoe wil die pil een blaastest onmogelijk maken? Als er alcohol in je lichaam is, kan die pil het niet eruit toveren.

Je hebt gelijk, ik heb alleen vertaald wat ze op papier gezet hebben. Ik wou geen commentaar geven, want ik “leef” niet in de wereld van de wetenschappers.

Ik geloof hier geen bal van. Wel vermindert het sommige symptomen misschien maar het kan ze niet allemaal weghalen. Er is geen magische wondermiddel.
Maar ze moeten wel hun product zoveel mogelijk verkopen eh. Dat dus. Marketingsstuntje.

De middel is nog niet op de markt.
Ze zijn nog aan testen; waarom lees je niet alles wat in bericht staat?
Groetjes
Sopirla>>>