Waar is Sopirla

Sopirla waar ben je ??

Reptieltje we missen je laat wat van je lezen !!! ajb, :kus::kus::kus:

Misschien is ze wel op reis?

Ja Georges dat is mogelijk, maar dan heeft ze een kleine laptop mee toch ?
Heb ook al prive een mail gestuurd voor 8 dagen en geen antwoord .

Nou ik heb ook het prive adres van haar,maar ik wacht even om een mailtje te sturen.
Misschien dat ik haar eens een smske stuur.

Had ze het ook niet over haar zus?

Ja daar is ze met Kerst geweest in Londen.

Ze had het er toch ook over dat ze richting Hongarije enz. ging? Want in Hongarije woonde haar vriendin die ze hier ook van het forum kende.

Ik had ook de indruk dat ze de kritieken van afgelopen tijd erg zwaar nam.

Hangt ze zelfs niet meer rond in het Roemeniëforum?

Die indruk had ik ook.

Nee, ik geloof het niet. Kijkend naar haar profiel: “Laatste Activiteit: 17-01-12 13:25”.

Nou denk ook dat er veel mensen blij zullen zijn dat ik wegens medische redenen bijna 3 maanden aan de kant blijf hier op wwz.
Zo’n dingen voel je Jurjen,denk dat het ook het geval is met Sorpirla!

:chin:Ik val daar niet onder en vele van het Thailand forum zullen je missen groetjes Fransjes:THAILAND::cambodia:
ps praat je zelf niet in de put

Dat weet ik wel Fransjes,jij bent een creme van een vent!(zou men zeggen in Belgie)
Maar voor zo’n dingen hebt ik een zesde zintuig!
Vind het eerlijk gezegd jammer,dat sorpirla daardoor “misschien” niet meer op wwz zit.
Mensen kunnen soms hard zijn tegenover elkaar,je hebt mensen die alleen maar commentaar geven op een fout van iemand anders,maar zelf brengen ze weinig in op wwz(input)
Zelf ben ik (bij manier van spreken)dag& nacht op wwz aanwezig om de mensen te helpen met raadgevingen(thaiforum)als ze nadien zeggen"nou met die informatie kan ik wat" dan ben ik al heel tevreden.
Maar eerlijk gezegd Fransjes ben ik echt heel blij dat ik een paar maanden aan de kant sta.
Op 5/02/2012 is het voorlopig mijn laatste dag op wereldwijzer,dag nadien moet ik geopereerd worden(rug)

Dat is een heel naar bericht Georges, die operatie dan natuurlijk. Maar je geeft toch af en toe een teken van leven ? Ik ga jou zeker ook missen, ben dan ook blij dat je het schrijft…

Het zijn van die momenten waarop je leert wat je aan elkaar hebt. Daarna kunnen we ons organiseren zodat we allemaal ons plekje krijgen.

Je bijdragen worden wel zeker gewaardeerd, Georges. We hebben er alleen een plekje voor moeten vinden. :wink:

Dat zijn mooie woorden Jurjen , dat doet de mens goed, he Georges ?

Maar waar hangt dat reptieltje uit, ze leek me geen vrouw om zonder een teken weg te blijven.
Het forum was /is haar kindje en daarom is het meer dan vreemd.

Ik geloof dat wij hier ook niet meer kunnen doen dan gissen…

We wachten het idd maar even af…

Ja , blijft niets anders over als afwachten.

Maar even wat aas uitgegooid in haar forum…

En reacties ??