Wereldwijzer speurtocht

Hallo, vanaf vandaag is de Wereldwijzer Zoektocht van start gegaan en ik heb me ingeschreven. Maar ik kan nergens de 1e vraag zien. Weet iemand waar deze vraag te vinden is?

Hey, ReisFannetje
Ik wist nog niet eens van zijn bestaan, laat staan over 1e vraag…ik zou meer “internationaal” aanwezig zijn, dan met mijn hoofd in artikels, informaties en “Roemenië Forum” te schuilen…
Groetjes
Sopirla>>>

Hee, Sopirla. Ik moet wel zeggen dat het Roemenië-forum één van de mooiste fora op deze website is. Het wordt mooi onderhouden, veel artikelen enz. enz. Ik kijk regelmatig in het Roemenië-forum. Ga zo door!

BEDANKT ! Het kost wat maar het levert wat…als je voor iets moois moeite doet, dan is zo’n reactie de TOP! meer moet het niet zijn !
Dankzij je, heb ik een gelukkige avond en ik wens je dezelfde.
Nogmaals bedankt !:kus:
Groetjes
Sopirla>>>

Geen probleem hoor, ik meen het ook echt!!

Hoi hoi,
Vanaf vrijdag 2-12 komt de eerste vraag via een pm.
Nog 1 dag geduld dus:)

Groetjes

OK, we zijn zeer benieuwd !
Groetjes
Sopirla>>>

Hi ReisFannetje
Bedankt, Bedankt!
Ik ben bezig met een nieuwe “Roemenië Forum” die beter en mooier zal zijn dan de vorige.
En ik blijf er aan werken tot ik, persoonlijk, vind dat compleet is.
Het gaat even duren…
Groetjes
Sopirla>>>

Hey vriend
De site wordt volledig afgebroken en het gaat een nieuwe jasje krijgen, mooier, volgens me…ik ben er mee bezig.
Dus : “wait en see” !
Groetjes
Een mini-krokodil

Ik zal het in de gaten houden, ben erg benieuwd!! Ik wil echt graag eens naar Roemenië toe.

Groetjes, Reisfannetje (ik kan geen leuke groet doen zoals jij, aangezien ik na zoveel maanden nog steeds geen avatar heb!)

Hey ReisFannetje
Als je je privé-mail open doet, aan de linkse kant, er is een optie die heet “wijzig avatar”; als je wilt een per een bekijken, ik hoop voor je dat met 24 uren toekomt !lol2
Groetjes
Een reptiel

Ik kan geen leuke avatar vinden. Help!!

Hoe kan zoiets? Er waren massa’s…

Ik ben niet snel tevreden, haha. Ik moet hard gaan zoeken!

Als je niets vind, volgens je smaak, we gaan verder zoeken tot je zegt :"dat is het! of “Ok, dit gaat ook”.
Afgesproken ?
Cheers
De mini-krokodil

Deal! Ik heb een avatar nodig! Ik zal beginnen met zoeken op … schildpadden/London?

Ik weet het niet… schildpadden en Londen? Ik denk dat eerder schildpadjes en “Google”; daar maak je wat meer kans…of bij mini-reptielen van mijn familie: gecko’s, kameleon…zo iets, in die richting…:wereld:

Londen heeft Sealife, dacht ik… Misschien baardagamen, zijn ook wel leuke reptieletjes.

Groetjes (ik zou bijna Merry Christmas zeggen, met al die kerstliedjes op de radio)

Wacht even, een beetje geduld, we zijn er bijna…
Wat mijn “familie” betreft, het is groot, hoor: leguanen, massa’s “sopirla’s”, te veel om te noemen…aan je de keuze…

Hmm, wat ik nu heb ingesteld is niet zo goed zichtbaar. Een beetje te klein

Ik heb eens gegoogled op Sopirla, het is dus gewoon ‘‘hagedis’’ in het Roemeens!