Mag ik ondanks het winnen van de Nationale Reisquiz hier ook aan mee doen? :wereld:
Zal voor een ander keer zijn,want ik vertrek de 8ste oktober en kom pas terug de 29st oktober!
Ja hoor!
Jammer, volgens mij maak je wel veel kans als Wereldwijzer kenner :vak01:
Hoi bloem29,had heel graag willen meedoen met de Wereldwijzer Puzzeltocht,maar ik ga spijtig genoeg op vakantie!!
In iedergeval vind ik dit een prachtig idee!
Vind het op zich een erg leuk idee en heb me dan ook opgegeven, maar ik begrijp iets niet helemaal: beantwoord je de vragen gewoon hier op het forum? Als een paar mensen dan een antwoord hebben gegeven, wordt het voor de volgende antwoorders toch veel makkelijker om uit te zoeken wat het antwoord is? Eigenlijk is dit nog veel meer zo bij de reisquiz van de vorige keer (heb ik net pas ontdekt, jammer)… Stel: 4 mensen geven een antwoord wat hetzelfde is, dan denk ik: goh, dat zal dan wel goed zijn, ik vul dat antwoord ook maar in…
Wat is de gedachte hierachter? Of begrijp ik het niet en werkt het anders?
Je ziet op dat moment elkaars antwoord niet…
Oooooooooooh, kijk dát verklaart een hoop!
Dank!
Fleur waar blijft vraag2 ?MOET BINNEN 30MINUTEN VERTREKKEN!!
Naar het land wat vernoemd is in vraag 1!!
lol2lol2
Pas maar op Georges, je bent zo verslaafd aan Wereldwijzer dat je in staat bent om je vlucht te missen!!!
Nog 10minutjes en ik moet spijtig genoeg de boeken toedoen!!
Zal voor een andere keer zijn vraag 2!
Dag Roland en tot een volgende keer!!
georges!>>>
Nogmaals goede reis. Ik weet overigens ook nog niet of ik verder mee kan doen: ben de caravan aan het klaarmaken. We gaan vanmiddag naar Granada en komen pas dinsdag weer thuis…Ik neem wel de laptop mee dus misschien kan ik maandag een gaatje vinden om te antwoorden.
Goede reis gewenst!
“Vanaf donderdag 7 oktober wordt er elke dag een nieuwe vraag gesteld”
Elke werkdag??
Op werkdagen inderdaad.
Ok, dankjewel! Ik zat al met smart te wachten op de volgende, hihi!
Ik geef niet graag op, maar ik geloof dat het dit keer toch gaat gebeuren…
Aaargh, ik trek het niet meer! Ik kan het echt niet vinden. Frustrerend dit!
Uiteindelijk hebben we hem toch allebei gevonden, grappig!
Haha, ja inderdaad! De aanhouder wint! Maar eigenlijk vond ik het uiteindelijk best logisch en begrijp ik niet dat ik het niet eerder op deze manier geprobeerd had…