Ja ik had precies hetzelfde. Kreeg vanochtend opeens deze gouden ingeving, had me letterlijk uren zoekwerk kunnen schelen haha.
Ja stom…ik ging eerst opzoeken waar allemaal beelden van hem staan… Kingston natuurlijk, maar ook een of ander klein dorpje in Servië en in Orlando, VS. Dus ik maar zoeken, zoeken, zoeken… als ik nou direct gewoon even naar de foto albums was gegaan…zucht! ![]()
Maar de vraag van vandaag is zo gepiept gelukkig, dus dat brengt de boel weer een beetje in balans.
Ik heb het werkelijk precies hetzelfde gedaan (na uiteraard het invoeren van woorden als Bob Marley, Jamaica, reggae etc)! Vandaag is inderdaad weer snel gevonden gelukkig.
Helaas vanwege tijdgebrek geen antwoord kunnen geven op vraag 4. Wel een moeilijke volgens mij.
Vraag 5 is een makkie.
Vraag 5 was idd best moeilijk. Maar ik heb t gevonden, dus ik zit er nog steeds bij ![]()
De vraag van vandaag wel echt een open deur intrappen ![]()
Ai ai ai, ik vrees dat ik toch moet opgeven. Ben net terug en moet zo weer weg en deze vraag vergt toch wel wat zoekwerk. Heb echt geen idee waar het is (mijn leven als reiziger moet nog beginnen ;)) en heb niet echt tijd om zomaar elk topic te bekijken! Jammer, maar ben het hele weekend weg en volgend week Parijs, dus het ging sowieso niet lukken. Veel succes nog iedereen!
Ah jammer dat je geen tijd hebt om wat speur werk te verrichten!
Met kennis kom je ook al een hoop, scheelt je al de helft van de forums te doorzoeken…
Heel veel plezier in parijs in ieder geval alvast!
heb vandaag pas de oplossing gezien betreffende de link naar het Marley standbeeld
kan er me iemand uitleggen waarom ik dinsdag in de fotalbums maar 1 resultaat krijg wanneer ik zoek met “jamaica” en vandaag krijg ik er 4 met het juiste antwoord (album) in? (link van dinsdag stond er ook tussen)
Komt er vandaag geen nieuwe vraag? ![]()
Inderdaad… Ik schrok al… Dacht dat ik het antwoord fout had haha
de vragen zijn op?
niemand had het goed??
Fleur is heeft de slaapzak uitgeprobeerd en heeft zich verslapen???
Er is een antwoord gegeven waar ze niet mee weten of het goedgekeurd moet worden?
De pagina waar het antwoord op de volgende vraag staat moet eerst uit de zoek-cache gehaald worden?
…
Ja inderdaad, wie zal het zeggen?
Ik dacht ook al dat ik het misschien toch per ongeluk fout had ofzo?
Maar zo te horen zijn er meerdere die vanaf 10 uur een vraag hadden verwacht!
Ai ik heb niet goed gelezen zie ik. Hoewel het niet echt duidelijk is vermeld, staat er wel bij de vraag van gisteren “je hebt tot donderdagochtend…” ipv woensdagochtend. Als het goed is komt er morgen dus pas een nieuwe vraag.
Ah kijk, dat verklaard het! Dan wachten we geduldig af.
deelnemeraantal in vraag 10 klopt niet.
er staat dat er nog 33 deelnemers zijn, er zijn 34 posts in de thread.
-1 voor de vraag van fleur
-1 omdat ik 2x gepost heb ivm communicatie timeout
resteerd 32 deelnemers
Frans
De openingspost wordt nooit meegeteld, omdat we spreken over “reacties” (de openingspost bevat doorgaans een vraag of stelling, dus is geen reactie). Als een nieuw topic wordt geopend, staat de teller voor reacties/posts dan ook op 0.
Kortom: er zijn geen deelnemers bijverzonnen. ![]()
Als dit soort problemen optreden, is het handiger direct met de redactie contact op te nemen (PM naar Fleur of Redactie), zodat fouten snel gecorrigeerd kunnen worden en eventueel benadeelde leden nog steeds mee kunnen doen voor de volgende vraag wordt gesteld.
Vond het spijtig dat vraag 2 veel telaat was gesteld,ondanks mijn smeekbede aan Fleur(moest die dag vertrekken,en maar wachten en wachten op de 2de vraag)
In iedergeval bedankt.
Tot nu toe werd het plaatje steeds vergroot als je erop klikte, hier lukt dat niet. Klopt dat? Zo is het plaatje wel erg iniemini!
Ik zie er ook niks van ![]()
Nee… hoe kun je deze vraag ooit oplossen als je het plaatje niet goed kunt bekijken… ?