Kletstopic (Wereldwijzer Puzzeltocht 2010)

Ik denk dat dat bij deze vraag juist de kunst is. :wink:

Als niemand het raad, komt er volgens mij gewoon een nieuwe vraag voor alle overgebleven zoekers.

Je kan toch moeilijk alle foto’s die op wereldwijzer te vinden zijn gaan bekijken… ik heb nu al 100 pagina’s doorlopen en ben em nog niet tegengekomen…

Ik wil wel een beetje kunnen zien waar ik naar zoek :frowning:

Of zijn er mensen die het wel kunnen zien en heb ik een bril nodig? :smiley:

Ik denk dat ik zo ook maar afhaak… Dit plaatje is gewoonweg niet te vinden… heb ook de fotoalbums doorgelopen, interviews…

Maar niet te vinden… :frowning:

Ik vind het geen probleem om uren te zoeken, maar als ik niet goed kan zien waarnaar ik moet zoeken dan wordt het wel erg lastig lol2

Precies.

ik ben het er mee eens, hier kan ik niet echt iets mee

Ben inmiddels 4 uur verder… En kan nog steeds niks vinden… :frowning:

De lol is er inmiddels een beetje af.

Hmm… ben benieuwd of er iemand is die dit wel kan oplossen. Het lijkt me heel onwaarschijnlijk!

Nee… ik heb ook maar de tactiek om elke pagina af te zoeken… Maar dat is bijna geen doen.

Ik vraag mij af of iemand het al gevonden heeft?

Nou ik heb wel een tijdje gezocht, maar dit is de spreekwoordelijke naald in de hooitberg. En aangezien ik de komende dagen (ivm reis :slight_smile: ) toch nauwelijks tijd en connectivity heb, denk ik dat ik mijn avond maar aan iets anders ga besteden.

mijn god!! wat n draaammmaaaaa:mad:

Bij deze haak ik af… Heb vierkante ogen. Erg jammer:(

Het is werkelijk waar een wonder, maar ik heb hem gisteravond gevonden!:cheer:

Ik ben afgehaakt… na ruim 6 uur zoeken heb ik het nog steeds niet gevonden… :frowning:

Heel irritant :disgust:

2x op rij een onmogelijke foto juist raden???:mad:

Tsja, een kwestie van veel tijd maar vooral ook veel geluk hebben met op de juiste plaats zoeken

Nou veel geluk met het zoeken van de volgende postzegel!

Inderdaad :mad: Lijkt wel alsof de redactie er snel vanaf wil zijn :mad: