ik vind het gewoonweg belachelijk op deze manier.
Als we makkelijke vragen blijven plaatsen dan komt er nooit een einde aan de puzzeltocht. En aangezien de puzzeltocht tot 31 oktober zou duren…
Ja snap ik, en ik weet dat het maken van goede vragen niet meevalt, maar sommige vragen waren wel erg gemakkelijk (en dat je met een paar gemakkelijke vragen begint snap ik; wat mij betreft hadden de vragen al wat eerder wat moeilijker mogen worden)
En ja, doordat je beperkt bent tot wereldwijzer en er ook nog eens een search engine is ben je redelijk beperkt qua vragen (maar er zijn natuurlijk ook andere vragen te verzinnen; welk lid heeft een 2cv in zijn avatar plaatje staan), en bij het plaatjes zoeken van vraag 12 had er misschien of iets meer van het plaatje gegeven kunnen worden of een hint waar globaal te zoeken.
Ik vond nu de overgang van vraag 11 (eitje) naar 12 wel erg groot.
En nog een suggestie: als er een moeilijke vraag is die veel tijd kost, doe die dan op vrijdag (zodat je een heel weekend hebt).
Groetjes, Frans
PS: ik vond het overigens tot gisteren wel een hele leuke puzzel)
OK, bedankt voor de tip! Omdat dit de eerste keer is dat we de puzzeltocht organiseren is het ook even zoeken naar wat het beste is om te doen. Alle suggesties zijn dan natuurlijk ook van harte welkom!
Ik sluit me aan bij Frans.
Ik sluit me ook aan bij Frans…
Ik vond het heel erg leuk om mee te doen. Iedere dag in mijn pauze even een vraag oplossen… Leuk!! Ik vond erg jammer dat het plaatje niet groit te zien was… En dat het geen weekend vraag was… Maar ik heb lol gehad en gegilt als ik er weer 1 goed haha!!
Bedankt voor de leuke puzzeltocht!
Wanneer is er weer eentje? Of iets anders leuks om aan mee te doen? Krijg je daar weer n prive uitnodiging van?
Leuk leuk leuk dat jullie dit organiseren!
Leuk dat je het leuk vond!
In november hebben we de community verkiezingen en in december een fotoquiz.
Vraag 15 was een open (gok)vraag. Beide overgebleven deelnemers hebben een antwoord gegeven en om 14:00 uur weten we wie de winnaar is!