Kletstopic (Nationale Reisquiz 2010)

@ Davenuman: vorig jaar kwam er iedere dag een mailtje met de nieuwe vraag. Ik had een hele makkelijke vraag fout vorige keer, dat moet dit jaar beter :slight_smile:

1 like

Dat hoop ik ook Roberts,want ik vertrek de 8ste oktober en zou het erg sneu vinden dat ik niet meer kan reageren op de vragen.

Merkwaardig. Ik plaatste een bericht, krijg ook mail als er een nieuw bericht is, en toch staat mijn bericht nergens…

Ik schreef Davenuman dus dat je de vorige keer keurig een mail kreeg met de volgende vraag, zolang je niet “af” was

@kingfishererik

Ik had je eerdere bericht gezien en ook beantwoord, maar beiden zijn verwijderd. Wellicht off-topic. In ieder geval bedankt !

Mijn Bericht was ook verwijderd Dave!lol2
En ik heb een vermoeden dat onze berichten niet lang blijven staan!!

Als ik het goed zie zijn jullie berichten verplaatst naar het kletstopic van de Nationale reisquiz 2010 :slight_smile:

Internetcafé? Hotel/guesthouse met wifi? Mij je wachtwoord geven?lol2

Quiz is uiterlijk 30 september afgelopen. Als we richting die datum komen gaan we de vragen errug moeilijk maken :smiley:

Leuk nieuwtje: we hebben een aantal reisorganisaties gevraagd een vraag in te sturen!

Ik zal heel september in Thailand reizen… spijtig, had die quiz wel zien zitten. Het zal voor volgend jaar zijn! Veel succes iedereen!!! Grts,Jelle

Liefst veel vragen over Z-Oost azie!!lol2lol2

HAA ik ga 18 sept nog een weekje weg: Laptop mee hopelijk :)!!

Wel zien dat je batterijen van je labtop niet leeg zijn Beppie!!ha ha ha !!

Ik ben heel benieuwd wat jullie denken dat er voor vragen komen? :slight_smile: Geheimzinnige omschrijvingen van plaatsen, cultuurweetjes, foto’s zonder plaatsaanduiding?

In ieder geval vanalles wat :chin:

De 2e vraag (eigenlijk 1e) is vanochtend online gegaan! Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk

Ik heb anders niets gehoord :mad:

:chin:

vanaf 18 september in India! Dat wordt innet cafe’s shoppen :wink:
Als ik er nog bij ben natuurlijk. Kom maar op met die moeilijk vragen… ben zeer benieuwd wat ons te wachten staaat!

Wat was dat voor een moeilijk,vraag:2 van de Nationale Reisquiz 2010 !!
Hoop maar dat ik hem juist hebt?

Tzal een opwarmerke zijn e Georges. Ik vond de vraag nu ook ni echt moeilijk maar mss zijn er mensen die de vraag wel moeilijk vinden. Tis te hopen e, dan blijven er minder concurrenten over. hehe…

Wie heeft vorig jaar gewonnen?

IK vertrek ook in Oktober op vakantie :smiley:
Hopelijk weten we al meer hé…

Is er voor vandaag en morgen geen vraag voorzien ivb:Nationale Reisquiz 2010??