Kletstopic (Nationale Reisquiz 2010)

Verdomme Davenuman heeft weeral een moeilijke vraag gestelt!!!55555
in verband met de Nationale Reisquiz 2010.

Verdomme wat heeft mijn goede vriend Davenuman een moeilijke vraag gesteld op!!5555(vraag:4)Nationale Reisquiz 2010 lol2lol2lol2

Ohhh ik hoop maar dat het snel beslist is, want… ook ik va de 18 in mn geliefde Turkije…(gelukkig gaat de ‘klepdoos’ (laptop) mee, dus ik kan wel online, maar niet uren zoeken!!)

Waar blijft de nieuwe vraag nu? Of betekent het feit dat ik niet meer verder kom dat ik de vorige vraag fout had???

Verleden jaar was het tussen Lutlenie en mij en helaas had ik Japan vanaf boven niet herkend, en dus was het Lutlenie…

Toch even wat vragen over de spelregels:
Waarom worden antwoorden die veel te laat binnenkomen toch goedgekeurd?
En hoe kan het gebeuren dat een van de vragen ingestuurd is door een van de deelnemers?

Wat is het zo stil op de kletstopic!!Allemaal naar de voetbal aan het kijken?
Ik kijk met volle spanning uit naar vraag 6 van morgen,hoop dat er veel mensen afvallen,ha ha ha !!
In iedergeval nog veel suc6 aan iedereen die mee doen aan het Nationale reisquiz 2010,mogen de beste winnen!!

Topic even verplaatst naar de stamtafel aangezien reacties in dit topic telkens niet te zien waren voor anderen :slight_smile:

Ik dacht het al Fleur,waar waren mijn berichten ineens naartoe dacht ik bij mijzelf!!(ha ha ha )
Nu kan ik er weer tegenaan “kletsen”!!:lol:

Spannend hoor! Barcelona staat heel erg hoog op mijn verlanglijstje, zou zo gaaf zijn om tickets te winnen :smiley:

Zijn het tickets naar Barcelona? ik dacht dat het 2 tickets waren naar Thailand?lol2lol2
Redactie,misschien volgend jaar?:slight_smile:

Ik denk dat dat soort zaken afhankelijk zijn van wat sponsors beschikbaar willen/kunnen stellen. :wink:

Dit was mij inderdaad ook al opgevallen. Zou je dit misschien kunnen uitleggen Fleur? :smile:

Wat versta je onder “te laat”? Dat er na middernacht nog antwoorden binnenkwamen (dit kan gewoon, de redactie zal de volgende ochtend pas weer op kantoor zijn om na te kijken en de volgende vraag te plaatsen)? Of dat er na controle nog antwoorden binnenkwamen?

Ik bedoel (en ik denk Jostravels ook) dat er ná 10 uur (zoals vermeld in de spelregels), maar voordat de antwoorden zichtbaar zijn en de nieuwe vraag is uitgestuurd nog antwoorden binnenkomen.

In dat geval kan er dus geen sprake zijn van “spieken”, maar is men volgens de spelregels wel te laat. Dan is het puur omdat de redactie niet stipt om 10:00 de antwoorden vrijgeeft nog mogelijk antwoorden in te dienen.

Hoewel het aan de ene kant flauw is om zolang de redactie de antwoorden nog niet vrijgegeven heeft iemand niet meer de kans te geven te antwoorden, maar aan de andere kant zijn er nou eenmaal de spelregels die aangeven 10:00…

Dat bedoel ik inderdaad. Er was een dag dat er nog reacties van 11 uur zijn goedgekeurd.

Ik sluit mij hier volledig bij aan.

Mij was het ook opgevallen dat iemand (naam van de forumganger ben ik kwijt) reageerde dat het wel handig is om die vraag te krijgen want hij had ze zelf doorgestuurd.
Zal ik mijn vraag ook doorgeven? :-p

Verder hou ik mij er ook aan telkens voor het opgegeven tijdstip te reageren. Meestal reageer ik zelfs onmiddelijk als ik s’avonds thuis ben. Waarom zouden mensen toch door mogen als andere mensen moeite doen om telkens binnen de tijd te reageren?

Nu, ik gun iedereen de prijs en ik wil niet perse lastig doen maar het is toch het eerlijkste tov iedereen dat de spelregels worden nageleefd he? EERLIJK IS EERLIJK!

Ik snap op zich wel dat regels dienen te worden nageleefd. Let wel dat er veel forumleden in het buitenland wonen/verblijven. Het is immers een forum van en voor reizigers. Gezien het tijdsverschil waar toch een aantal mensen mee te maken hebben, kan ik het me voorstellen dat het soms lastig is om op tijd te reageren. Ik kan me dan ook voorstellen dat er niet heel moeilijk wordt gedaan over een uurtje te laat.

Ja ge hebt wel gelijk. Zo had ik er nog niet bij stil gestaan.
Maar dat een deelnemer een vraag mag inzenden en deze vervolgens mag beantwoorden kan toch niet?
Dat is niet eerlijk tov de rest.

dit is inderdaad mischien niet eerlijk maar het niveau van de vragen tot nu toe is wel zo dat als je het niet al direkt weet je het na 2 minuten googlen toch echt al wel weet dus tot nu toe maakt het eigenlijk totaal nog niet uit, als de vragen moeilijker worden (wat ik wel hoop) dan gaat dit veel meer op en als het vanaf heden niet meer gebeurd zie ik dan ook geen enkel probleem