Wat is vraag 10 moeilijk van de nationale reisquiz,denk dat mijn geluk op is!
Moesten het nu vragen zijn over Thailand dan maakte ik een klein kansje om de 2 schitterende tickets naar Barcelona te winnen.
Daar heb je wel weer gelijk in. Daarom lijkt het me ook zo vanzelfsprekend in ieder geval wel aan de sluitingstijd vast te houden. De vragen zijn zo eenvoudig dat eigenlijk iedereen die op tijd reageert door is. Als we dan ook nog een ruime tijdsgrens gaan hanteren, valt er helemaal nooit meer iemand af.
ik ben maar thuisgekomen v vakantie na inschrijvingsdatum voor de Nat.Reisquiz… maar kijk toch af en toe een keer naar de vragen.
Vraag 10 echt eenvoudig: pas je zoekstrategie toe zoals bij de zoekplaatjestopic en wellicht vlug opgelost. 'k mag het antwoord wellicht niet voor-fluisteren… volgens mij: 7 letterwoord.
misschien zijn de tickets pas geldig volgend jaar in het najaar en is dit de tactiek lol2lol2lol2
Er moet voor iedereen een uitdaging inzitten. Het is natuurlijk minder leuk als er na vraag 2 nog maar 2 mensen in de race zijn. ![]()
Ook geeft het gelegenheid voor nieuwkomers om verschillende zoekstrategieën te ontdekken/uit te proberen. Deze zul je nodig hebben, naar mate de vragen moeilijker worden.
Vraag 11 is weer een simpele maar wel een leuke want het gaat over Thailand. Het mag wel moeilijker worden. Ik ben er klaar voor.
Misschien worden ze wel helemaal niet moeilijker, en gaan we gezellig met zn allen naar Barcelona ![]()
Ik vind vraag 11 één van de moeilijkste vragen die ik ben tegengekomen op de “nationale reisquiz”!!lol2lol2lol2
Dat geloof ik graag!!lol2lol2
Gelukkig heb je het goede antwoord gegeven Georges! Op naar vraag 12.
Overigens vraag ik mij af of die 2 tickets naar Barcelona geldig zijn voor elke willekeurige woonplaats van de winnaar. Stel dat bijv. JurjenB het zou winnen, zijn die tickets dan Canada - Spanje?? :chin:
Ik heb deze vraag al een tijdje geleden gesteld. Helaas is vertrek vanuit Nederland. ![]()
(Overigens kan ik niet meedoen, als moderator zie ik ieders antwoorden al. :D)
Wat is het antwoord op vraag 12 Jurjen?lol2lol2
Er wordt zeer verschillend gereageerd. Alhoewel ik HET antwoord niet wist, ben ik uiteraard wel even gaan speuren (toch handig om dit soort zaken te weten voor als je er een keer aanspraak op wilt maken). Tussen 10:00 zal je het goede antwoord te zien krijgen en weten of je door kan naar vraag 13. Ik houd me nog even sportief en gun de rest een eerlijke kans. Ook wil ik niets toevoegen wat als hints op gevat kunnen worden.
We krijgen wel veel afvallers, dat is al zeker! (Zie ook Fleurs reactie in het Mededelingenforum…)
Hmmm, als ik het antwoord fout heb dan is de site van het verzekeringsbedrijf waar ik het vandaan haalde niet voorzien van de juiste info…lol2
Ik heb voor die vraag(was te lui om op te zoeken)kop en munt gedaan met een geldstuk,en ik denk dat het…
Allee Georges, dat is een geldige methode maar niet altijd even handig… ik hoop dat je geluk hebt.
doe zelf niet mee (thuis gekomen van vakantie na inschrijvingsdatum). Maar gaat het over vraag 12?
Dan hoef je zelfs niet te zoeken maar nuchter de gegevens vd vraag te ontleden en dan kom je er zo uit. Zeker weten. Mocht ik dat hier wel schrijven.
Bij vraag 12 zijn jullie m.i. de mist ingegaan. Zoals Bloem al aangaf bij haar antwoord ligt het aan de verzekering. Bij mijn doorlopende reisverzekering van de Europeesche werd in 2004 mijn extra gemaakte kosten, door een dergelijk sterfgeval eerder naar huis toe, uitgekeerd vanuit de extra toegevoegde bouwsteen “dekking voor annulering”. Het is blijkbaar polisafhankelijk welk antwoord je op deze vraag kunt geven…
De info van WW is gebaseerd op Joho. Daar worden de EXTRA reiskosten gedekt door de reisverzekering, de overige (al gemaakte) reiskosten vallen wel onder de annuleringsverzekering.
Ik ben bang dat we de typische verzekeringstaal niet goed hebben gelezen…
Waarmee wij er beiden uitliggen ![]()
Ik denk dat de vraag niet goed gesteld was…
Er staat niet bij welke verzekering, dus ging ik er vanuit dat het overal gelijk is. Ach ja… ![]()