Waar is Sopirla

nope…

Ik las net op haar forum, van Edwin aan iemand, dat ze een MIAS …doet.

Laten we maar van uitgaan dat ze wat forum moe is,Sopirla!
Nu kan haar bellen of een email sturen,maar een mens moet toch wat een beetje prive hebben in het leven.
Voor wat het waard is Sopirla,mis je enorm hier op wwz!

Ja dat weet ze dan onderhand wel toch…Enfin je kan niemand dwingen om te reageren.
Ook niet als forumbeheerder ??.

Wat is dat MIAS???

Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik vind enkel een stad in Rusland, een ruimtevaartprogramma, een prijsuitreiking voor muziekgroepen of een uni-faculteit in Kenya.

Zou ook iets met duiken te maken hebben. Ik las het gisteravond als antwoord in haar forum.

Dit is ook mijn laatste reply of oproep , tis maar net hoe je het noemen wil. maar gek en raar vind ik, dat een moderator van een niet al te klein forum in het niets kan verdwijnen. Okay er zijn dingen gebeurt die niet even leuk waren, en iedereen heeft zich dat aangetrokken zo-of zo…
Zelf weet ik dat ons Reptieltje er moeite mee had, tot er een brief kwam van Martijn! En al haar leed was geleden ( ik had prive-contact met Reptiel) ze was euphorisch! En nu dit aller-uiterste
ik begrijp er geen malle moer meer van. Ze ging rustig 13-14 uur door voor “haar” forum zonder eten , met sigaretten en koffie. Een naar gevoel heb ik hier bij, hopenlijk valt het mee!!!

Als we 's avonds omhoog kijken, naar de sterren, dan weten we, ergens op deze aardbol, maakt Sopirla de wereld wijzer. Tot snel reptieleke.

Nou Paulana,ze zal wel rap terug staan hier op wwz,zoals ik al heb gezegd zal ze(Sopirla)een beetje forum moe zijn.
In iedergeval het zal wel goed komen met haar!
Nou ik zou zeggen tot binnen een maand of 2 a3 want vandaag is het voorlopig mijn laatste dag op wwz.
groet,georges.

Even on topic: Sterkte Georgessiam komende tijd.

Ook van mij Georges Sterkte en beterschap. Tot gauw.!!

Het gaat goed met haar :dag:

Wil ze dat dan niet zelf schrijven…tegenover de collega’s en redactie wel zo aardig en netjes.

+1

Nadeel van een forum is dat mensen soms dingen van je gaan verwachten, terwijl je er weinig tot niks voor terug krijgt. Sopirla is niet in loondienst hier, dus als ze niks wilt zeggen is dat natuurlijk haar goed recht. Mensen gaan en komen op fora, en dat is inderdaad soms jammer.

Don’t shoot the messenger, ik wil geen discussie aanzwengelen. Ik wil alleen de bezorgdheid die sommige mensen blijkbaar hebben wegnemen.

Okay Jenny dank jewel