ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Hi Georgy, ik heb het op een CD van Enya; ik vrees dat die 2 extra geheugens van mijn mp3 speler snel gaan gevuld woorden ( 2GB elk) buiten wat al heb, ook 2GB : totaal: 6 GB muziek.
Tussendoor, kan ik wat mails antwoorden…we werken aan de reisapotheek…:chin:
Cheers en tot tussendoor
Een reptiel

Okay, omdat je zo aandringt hier nogmaals de omgeving van El Nido op het eiland Palawan

[ame]Discover El Nido - Palawan.flv - YouTube

Het is enorm schoon; nu zit ik met mijn echtgenoot te twijfelen tussen Cambodja en Filipijnen… mijn hart is verkocht aan PALAWAN !
Duizend keer “BEDANKT !”.
We gaan elkaar nog “zien”, hé ?
Groetjes
Sopirla>>>

Mag wel een beetje pit in hier…

https://www.youtube.com/watch?v=-KTsXHXMkJA

Mooi filmpje!tsja…zal de naam onthouden"Palawan"!

Ken eerlijk gezegd deze groep niet,maar de muziek valt wel te pruimen.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“6siGKxcKol0” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Even wat meer power …

[ame]Children Of Bodom Live In Stockhom- Angels Don't Kill (High Quality) - YouTube

[ame]Seek and Destroy - Metallica @ Sonisphere Nijmegen - YouTube

Wel ruige muziek,het bevalt me!
Metallica,vind nog altijd nothing els matter hun beste hit,maar wie ben ik?

Dank je :slight_smile:

Children of Bodom is een van mijn meest favoriete bands, ik zag hun live in Paradiso Amsterdam - een concert wat ik nooit meer vergeet.

Nothing else matter van Metallica is inderdaad ook een heel mooi liedje, wel ietsje rustig voor hun.

Een andere rock band met heel veel power is Papa Roach - nauwelijks bekend in NL maar wel in de US Als je goed kijkt zie je me staan tussen het publiek in het tweede filmpje :stuck_out_tongue:

[ame]- YouTube

[ame]Papa Roach @ The Melkweg 2-8-2010 - YouTube

Zal die songs ff beluisteren,bedankt bij voorbaat!

Veel plezier, in het eerste filmpje start om 15:00 een heel goed nummer ‘Getting Away With Murder’ van het tweede filmpje is het geluid helaas slecht maar het geeft wel goed de sfeer van het concert in Amsterdam weer.

https://www.youtube.com/watch?v=AkFqg5wAuFk&ob=av2e

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“WElvEZj0Ltw” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

https://www.youtube.com/watch?v=BwLtTa2trRs&feature=related

Slayer,euchhh nog nooit van gehoord eerlijk gezegd,denk dat ik wat meer buiten moet komen!
Nu wat ik ook graag hoor,is de muziek van de Dire Straits en vooral deze song!
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“AhM4tyL5d6I” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

De band Slayer is toch al zo’n 30 jaar oud :wink:

Maar om weer in het reisthema te blijven deze;

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“cPQcnjlwtE4” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Dat is meer mijn muziek!! psyco killer in de tijd was ook één van mijn favoriten!
Iets anders,de band Rem is naar 30 jaar gesplit,vind het echt spijtig.

Misschien zijn er nog mensen die deze song nog kennen?
The motors met hun enige hit(1978)airport.
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“SU5buMgojTo” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>