Hoppa! ![]()
Het topic was een beetje ondergesneeuw door andere topics, dus heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om 'm sticky te maken (altijd bovenaan!)
Met name in het licht van de recente discussie, mag hier alles off-topic, zodat het niet in de rest van het forum hoeft. ![]()
Dit vind ik wel een van de leukste topics, juist omdat hier nooit gediscusseerd wordt. Een goede discussie is natuurlijk altijd wel interessant, maar die andere discussie was niet echt leuk meer.
Waaaaaaaaaaaat? en ik heb als een idiot, al een paar dagen om de posts te verbergen…en nu? hebben jullie ten minste, gevonden?
Een reptiel
Yo no se y tu no sabes ?
Por qué espanol aqui?
Hey vriendinnen
Incepem sa vorbim limbi straine?
Nu da, esli ty ho4esh’… Vot tak, ya govoryu po-russky. Ya prosto ne mogu govorit’ rumynskie.
*Toch denk ik dat het het makkelijkst is om het ‘gewoon’ bij Nederlands houden, aangezien we dat allemaal kunnen begrijpen. :teeth:
Ja, right!
Ik heb voor je en Pauli een antwoord verstuurd bij de spel…
Ik heb het gezien, ik weet niet precies wát er aan de hand is… Maar zoals ik het zie is er nu toch weinig aan de hand op het forum? Wat er ook is, niet te veel stressen want dat werkt ook niet echt bevorderend voor jezelf.
Take care!
You, too !:kus:
Nu Dane ik kan je dat wel uitleggen : Sopi heeft een Spaans onderschrift met camino - caminando
Snap je ? Voor jouw tijd de grote Julio Iglesias, voor ca 40 jaar sprak en schreef ik perfect Spaans dat is nu op mijn veeeeeergevorderde leeeeeftijd een beetje taaaaaanende. Comprendes?
Mea Culpa
Aha, de papa van Enrique! Ik begrijp het hoor, maar zelf spreek ik geen Spaans. ![]()
“Mea Culpa” ken ik wel, Latijns voor “Mijn schuld”.
Verdorrie daar staat caminante en dat is dacht ik toch iets anders …ff opzoeken…foei toch Sopi schrijf daar iets begrijpbaars en ja in het Nederlands.
En bij deze, want dit zal je wel lezen : gossie zeg, na pas ca 500, in woorden vijfhondert dagen, hebben jullie een opperhoofd :di Lupo Gefeliciteerd van een Balinese Amsterdamse of andersom
Pfff… Het is weer ladiesnight zeker??
Haha, doe je mee, zaan? Ik ben straks weg hoor, dus je kan mijn plaats innemen. ![]()
Ik heb nog wel een half uurtje, dus…
Zaan vriend, zolang als de “Roemeniëforum” niet uitziet zoals ik het wil, zal ik blijven eraan werken tot alles in orde is.
Groetjes
Sopirla>>>
:cheer:
Misschien kun je hier wat mee Sopi ![]()