re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

:d <– doet ut niet

Beetje jammer weer… Zaan is gewoon de perfecte man!
Post goede muziek, doet mee met de ‘ladiesnight’… Wat willen we nog meer? :smiley:

Zeg… Straks krijgen ze nog verkeerde ideeen…

Denk je? :unibrow:

Yup. Ik ga dan ook mooi niet vertellen dat ik nu ga koken…

:dag:

Haha, vooral niet doen nee! Eet smakelijk alvast!
:dag:

Wat was Amy Winehouse toch een geweldige artieste…

Ik zie dat mijn video het niet doet?? Wat nu??

Ja, inderdaad, en nu? We moeten haar muziek mooi bewaren…
Je gaat zo doenlol2 als ik je vertel met wat hou ik me bezig om 20:54
“Roemenië Forum” totaal afbreken en in een andere jasje steken. Ben ik nog normaal ?

Wil je daar echt een eerlijk antwoord op Reptieltje ?

Maarrrr houd dat in dat je blijft …pffffffffffffffffff zucht van opluchting

Aan Zaan : kan jij echt koken …ik bedoel water koken met 1 ei erin , of piepers…

Jij bent een uitzondering …of gooi je het happie in de magnetron, wees eerlijk Zaan.

Niemand kan tippen aan Alice natuuurlijk maar toch…

Ja jammer dat alcohol en drugs het gewonnen hebben, trouwens idem dito Michael Jackson en de meer ietwat oudere artiesten mijn generatie dus, bv the King of Pop Elvis - James Dean een ongeluk ,en Cliff heeft zich voor 40 jaar laten clonen of heeft een hele goede plastisch chirurg, net zoals Tom Jones, geef mij maar Harrie Belafonte die muziek maakt niet alleen senioren blij.
Trouwens Bob Marley is ook nu nog hot evenals Otis Redding en vele anderen.

Geen idee of het echt genoeg is maar ik heb een tijdje als kok gewerkt dus…?!

Noem dan ook de rest van de club van 27, Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jim Morrison en Kurt Cobain.

Tsja, ik lijk wel de enige te zijn, maar ik snap echt niet wat er zo geniaal was aan die Amy Winehouse, wat mij betreft heeft ze dan ook volstrekt niks in dat clubje te zoeken. En echte artiesten hebben al die troep sowieso niet nodig. En het voordeel is dat je carrière dan meestal ook wat langer duurt…

[ame=“Bruce Springsteen - Badlands (Live Glastonbury 2009) - YouTube”]Bruce Springsteen - Born to run (Live Glastonbury 2009) - YouTube

Ja Zaan, natuurlijk heb je gelijk maar dan wordt het een gebed zonder end , wat te denken van Marilyn Monroe en Antonie Kamerling - Baudewijn Buch-Andre Hazes - Herman Brood etc,

Volkomen gelijk

Zitten geen van alle in de 27 club :wink:

Wat gebruik betreft heb je gelijk.
Maar wat heeft de Amerikaans voorloper van Van Velzen hier mee te maken?

Gewoon een willekeurig voorbeeld van een artiest die zonder drugsgebruik, overmatig drankgebruik, structureel wangedrag en andere vormen van aandachttrekkerij al decennia betere muziek maakt dan de meeste van die junks ooit hadden zullen doen.

En wat heeft die kwelende kabouter met The Boss te maken?

Tsja smaken verschillen toch,echt niet mijn genre alsook de vrouw,ze stond meer dronken op het podium dan nuchter,mooi voorbeeld voor de jeugd.
zal ff je clip plaatsen hieronder:
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“p51977pSncg” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>