Hey Paulie
Ja, ik eis van mijn vrienden altijd te zeggen wat ze denken…daarom zijn ze mijn vrienden !
Groetjes
Sopy
Alweer in de keuken gestaan… Nogosari (Sumping) gemaakt, afwachten hoe ze nu gelukt zijn ![]()
Hey vriend
…en ik zit braaf, aan de PC om de “Roemenië Forum” (die ondertussen ik afgebroken had) een totaal andere look zal geven…
Tot de volgende
Sopirla:kus:
Reptieltje haastige spoed is zelden goed…
Pauli
Dit klopt, maar wat moet ik doen? ik snap het niet…:kus:
Bedankt! Hieronder nog een goede video. Misschien is er iemand die 'em wil bekijken, want volgens mij zijn er niet veel Amy Winehouse-fans op het forum:beef: Smaken verschillen, en gelukkig maar!
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“6R_1Y_v14I8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Nu heb je het wel begrepen Hagedissie…
Sorry hoor ,haar muziek kon dan voor veel jongeren het evangelie geweest zijn en nog, maar 2 video’s van haar plaatsen is voor mij teveel. Ondanks de steun die ze had van haar oa papa en anderen trok ze zich daar niets van aan .Net als Britney Spears destijds.
Zo ging ze haar eigen weg, en zoals velen van ons haar gezien hebben op het podium, was het de minst goede weg. Nog geen 30 jaar dacht ik , geld genoeg ,en dat is het bewijs voor mij, dat geld niet gelukkig maakt. (hoewel je het natuurlijk nodig hebt om te leven cq overleven)
Tja… “They tried to make me go to rehab, but I said ‘no, no, no’…”, eigenwijs, eigenwijs. ![]()
Persoonlijk vind ik een aantal liedjes van haar wel goed.
Ze is inderdaad de verkeerde weg ingeslagen, helaas. Ik had graag nog meer van haar willen horen. Hopelijk wordt het geld dat ze heeft achtergelaten goed besteed, papa Winehouse zei dat hij alles in zijn nieuwe stichting zou stoppen, die drugs- en alcoholverslaafden moet gaan opvangen.
Rehab is inderdaad een heel goed nummer! Tears Dry On Their Own vind ik ook wel een leuk lied, net als Cupid en Me and Mr Jones… Het zijn er eigenlijk nog best veel!
“Back to black” vind ik ook goed, goede tekst!
Ach, die zou ik zo vergeten! Dat is inderdaad ook een goed nummer. De muziek daarvan vind ik vooral erg goed, aangrijpend, doordringend.
Mee eens! “You go back to her, and I go back to black…” -Ja, ik zou mezelf er helemaal in kunnen vinden.
Collega’s allemaal
Als ik geen teken van leven geef, het is niet omdat ik wil niemand zien of horen, het is omdat druk bezig ben met “mijn huisje” - "Roemenië Forum, daar ben ik meestal te vinden; er moet nog van alles gebeuren voor het klaar is…Maar heel even kom ik piepen…:kus:
Uitgestorven hier…
Waar wil je het over hebben?
Valt nogal mee, je hebt nog geen minuut later al een reactie.
Twee zelfs!
Jij zat nog op 17.00u, bij mij stond er inmiddels 17.01u dus was het niet meer binnen de minuut. ![]()