Ik vroeg me af waarom er geen gegevens meer staan
<– hier
Ik vroeg me af waarom er geen gegevens meer staan
<– hier
Details…
Als je heel theoretisch gaat werken; het kan zijn dat Zaan zijn bericht om 17:00:30 heeft gestuurd, en jij jouw bericht om 17:01:20… Dan zou het wel binnen de minuut zijn…:beef:
Altijd al op details gelet.
Diss… ![]()
Lol ![]()
Die gegevens staan er nog, maar je moet met je muis over het icoontje en dan zie je wat er eerst gewoon in je profiel hiernaast stond.
“het icoontje” is dat net zoiets als de “any key” die kon ik ook nooit vinden ![]()
Je ziet toch icoontjes staan onder je foto? Pijltje, vraagteken, artikel, duim.
Zet je je muis op het pijltje zie je de registratie datum, vraagteken de plaats waar je woont, artikel hoeveel berichten je hebt gepost en het duimpje is hoeveel malen je iemand hebt bedankt of bent bedankt.
Dat weet ik. Maar ik vond het juist wel handig dat dat in beeld bleef, kon je zien waar iemand vandaan kwam…
Zie het positief! Iedere keer is het weer een verrassing welke tekst er tevoorschijn ploept wanneer je je muis op een icoontje houdt! Leuk toch??
Wil je een eerlijk of een gewenst antwoord?!
![]()
Een eerlijk antwoord in een gewenste taal, denk ik?
Mij interesseert het allemaal niet zoveel eigenlijk. Als ik echt wil weten waar iemand vandaan komt zal ik het bekijken, voor de rest let ik er allemaal niet op. ![]()
Dat stond hierboven al… Is makkelijk.
Mss ook wel weer zo. Staat wel minder storend, tijd voor bewegende avatars ![]()
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“a5v88ouTHE8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Ja, dan komt ook iedere emotie in beeld!
Als we deze smiley ook gebruiken etc. Wordt het net zo irritant, eh leuk, als MSN, lol.
Dat was een snelle hap Georges…
opgewarmte kost! pattatenpuree met zalm! en als nagerecht 4 pillekes om te slikken!lol2
Patattenpuree! lol2
ja met groenten,schijfjes tomaat,peekes en een klein stukje.