Wist je dat...

… ik inmiddels trouwens meer vergelijkingen vertoon met een heroinejunk dan met een heks
… ik aan een antibioticum-infuus zit voor (tegen) de zieke van Lyme
… ik vandaag (net als afgelopen zondag) weer een nieuw naaldje kon laten zetten doordat de oude niet meer goed zat
… ik blijkbaar heel moeilijk te prikken ben
… er de afgelopen 3 dagen dus in totaal weer zo’n zes nieuwe gaten in mijn armen geboord zijn (naast de vier die het kostte om buisjes bloed af te tappen en de twee die het kostte voor het eerste infuus).

(… ik stiekem toch blij ben dat mijn aderen het bloed liever vasthouden dan laten gaan :biggrin:)

BTW aanvullende informatie voor mensen die ook ooit een infuusnaaldje gaan krijgen: Kies als het mogelijk is te kiezen de blauwe kraantjes, die hebben de dunste naald en zitten het comfortabelst.
Roze willen ze volgens mij het liefste kwijt (die heb ik wel twee dagen in weten te houden :biggrin:), probeer Groen te vermijden (heel erg auw) en grijs moet nog erger zijn.

… ik je dankbaar ben voor bovenstaande post
… ik me daardoor herinner dat ik ook nog even wat moet laten prikken

… ik me afvraag of je je whisky intraveneus wilt toedienen :biggrin:
… je een bikkel bent als je voor de grijze naald gaat (je daarna vast wel wat whisky nodig hebt)

… ik niets ga toedienen
… ik al te veel bloed in mijn whisky heb
… ik wel ga opletten wat voor kleur naald ze gebruiken.

… de groene naald mij een beauty van een blauwe plek heeft opgeleverd (maar geen bloed, dus mislukte prik)
… ik nog twee dagen (om precies te zijn ongeveer 36 uur) met rotzooi in mijn arm rondloop en ik dan weer VRIJ ben
… ik nu al weet dat ik binnen een uur na het verwijderen van de naald het zwembad in duik, weer of geen weer: ik ga zwemmen!

…ik gisteren ook de groene naald kreeg
…ik slechts een kleine blauwe plek heb.

… ik sinds vanmorgen ook weer een vrij vrouw ben (helaas een uurtje later dan verwacht).
… het maar goed is dat het de laatste dag van de kuur was, omdat ze me anders weer naar het ziekenhuis gestuurd had voor een nieuw naaldje

Wist je dat… Het geen weer is om buiten te komen (regen,lage temperaturen)
Beter binnen blijven en een leuk filmpje kijken op tv.

…het me opviel dat Zlate officieel geen crewaccount meer heeft.

…ik me afvraag waar haar vervanger blijft.

…er nu dus niet 1 officiële admin is.

…ik overigens niet weet hoe lang dat al zo is.

Zou de vervanger weer een stagiaire zijn? Dan komt die misschien na de schoolvakanties te voorschijn.

… ene valerie de boel hier over zou nemen ofzo??

Dat is inderdaad de naam, die ik hier al vaker heb horen noemen als opvolger van Zlata.

Verandering van spijs doet eten (zegt men),ben eens benieuwd ofdat zij een blijver is hier op wereldwijzer?
Gewoonlijk is het hier de zoete inval van komen en gaan (stagairs)

Valery al wel aan het werk is op het forum van Provoet.
Dat forum wordt gemaakt door wereldwijzer zakelijk.
Ze hier echter nog niet aanwezig is.
Ik daar conclusies aan zou kunnen verbinden.
Ik dit echter maar niet doe.
Zlata daar ook werkzaam was.
Ze daar nu ook afscheid heeft genomen.

. . . ik soms het idee krijg, dat de recente onrust ook zou kunnen zijn ontstaan, doordat er te veel mensen in één pool zaten. Dat zou misschien best nodig geweest kunnen zijn, omdat er veel onderhoud nodig is, maar gooi maar eens een boel mensen in een klein vijvertje en kijk wat er dan gebeurt.

…ik totaal niet snap wat je met “teveel mensen” bedoelt.
…er een aantal admins waren die eigelijk niets te vertellen hadden afgezien van praktische zaken.
…de leiding in handen van Jeroen ligt en Zlata de dagelijkse leiding had.
…dat dus maar 2 mensen zijn.

Gelukkig moet ik me van al deze toestanden niets meer aantrekken !
We zullen wel zien welk konijn ze uit de hoed toveren!!! :slight_smile:

… ik hoop dat ze het konijn wel netjes behandelen
… ik benieuwd ben naar de vorderingen van VideJo met het IRL te spreken krijgen van Jeroen
… ik denk dat hij hem nog niet gesproken heeft, omdat hij de boel nog steeds positief probeert te benaderen
… ik wel denk dat VideJo een goede admin zou zijn
… ik ook denk dat hij zich verkijkt op de bult werk die dat kost

. . . ik al lang door had, dat het veel werk is.
. . . ik daarom de vacature van admin niet ambieer.
. . . ik veeleer de bedoeling had (heb) om -beginnend met een gesprek met Jeroen- meer transparantie in de site te bewerkstellen.
. . . ik daarnaast ook erg benieuwd ben naar de oorzaken van de verwikkelingen.
. . . ik mij bewust ben, dat je als beheerder geen zicht hebt op de persoonlijkheid en de vaardigheden van solliciterende admins, beheerders of moderatoren.
. . . ik uit alle reacties over deze issue een overzicht heb gemaakt in Excel en daarmee kreeg wel overzicht, maar geen echte inzicht (in de oorzaken).

Wist je dat… georgessiam vandaag jarig is? :slight_smile:

Ik blaas xx kaarsjes uit!!

hoeveel kaarsjes uit?