Wist je dat...

… dat helaas de harde waarheid is
… ik me afvraag of Jeroen ooit nog gaan reageren op deze ellende
… het misschien wel goed is dat Georges het nu even wat rustiger aan moet doen
… hij te actief is en af en toe gewoon eens rust moet pakken
(… hij ook inderdaad veel te goed voor de wereld is en vrij onmisbaar voor dit forum)

…er dus ook geen accounts verwijderd kunnen worden.
…dat juridische gevolgen kan hebben.
…het “non-admin” beleid de ideale manier is om het forum om zeep te helpen.
…dat jammer is.
…ik heerlijk in zuid Frankrijk in de zon zit.

… je voor de zon niet helemaal naar Zuid-Frankrijk had hoeven afreizen
… het hier de afgelopen dagen ook meer dan lekker geweest is
… de mensen hier tenminste verstaanbaar spreken
… de mensen hier tenminste minder frans zijn :biggrin:

… ik met je eens ben dat dit een zorgelijke situatie is
… je stelling dat er geen accoutns verwijderd kunnen worden niet klopt, georgess is zijn account kwijt

Zolang ik geen rechten heb,kan ik niets verwijderen in de helpdesk !!
Had 2 dagen geleden al een berichtje gestuurd naar Jeroen en Zlata ,maar momenteel nog altijd niets gehoord !!!
Dus blijft het werk maar liggen…

Georges, je moet dit niet persoonlijk gaan opvatten, het is niet jouw probleem, het is het probleem van Jeroen! Wij weten wel dat jij altijd meer dan snel en netjes handelt in je taken.

. . . Er in Alanya blijkbaar regelmatig vrouwen verliefd geraken?
. . . Ik mij dan zeer overgeslagen voel?
. . . Dat dit een grap is?

… wat is een grap? Dat er in Alanya regelmatig vrouwen verliefd geraken?
… ik me afvraag of je doelt op het topic Turkse vakantieliefdes (oid) waar af en toe wel heel veel berichten van langskomen
… (ik me dan afvraag of die forumleden zich dan eigenlijk niet beter thuis zouden voelen bij een Viva-forum oid)

Waarom is er ook niet een topic van vrouwen, die verliefd worden in Düsseldorf? Dat is namelijk goedkoper.

… ik me afvraag of verliefd worden niet per definitie duur is…

Kijk, daar raak je een tere snaar.
Een vrouw beoogt een man te vinden, die in staat is om haar dromen waar te maken. En dat kan heel duur zijn.

Dat weet ik wel Hanneke dat dit niet mijn problemen zijn ,maar ik trek me het enorm aan.
Ik heb er een hekel aan dat mensen niet op tijd worden geholpen met al hun vragen en verzuchtingen !
groetjes,Georges.:dag:

Wist je dat…

… Je geen admin hoeft te zijn om vragen te beantwoorden
… Je het je dus niet aan hoeft te trekken als anderen er een zooitje van maken

… Het blijkbaar goed genoeg gaat voor Jeroen
… Hij de baas is
… De accountverwijderingen misschien gewoon door hem worden gedaan, alleen zie je dat niet
… Als er niemand hier werkt er ook geen nieuwsbrieven zijn, en zonder nieuwsbrieven zijn er minder accountverwijderingen

… ik dat helemaal geen verkeerd idee vind :slight_smile:

Dus de Nieuwsbrieven zijn er de oorzaak van, dat mensen een verzoek doen om hun account te verwijderen?

… na het versturen van de nieuwsbrieven regende het blijkbaar altijd afmeldingen

… Er allemaal spam over leningen op het forum staat? Nog in verschillende subfora ook… :koffie:

Gepost door ene finances.

Had het al opgemerkt ,spijtiggenoeg kan zijn rits spamberichten momenteel niet verwijderen.(geen administratie rechten)

Ik op mijn mailadres deze spam ook gehad heb.
Ik zelden spam krijg op dat mailadres.
Dit lijkt op database hack.
Het ook toeval kan zijn.

… ik het wel heel toevallig vind klinken dat zowel het account van de enige actieve admin verwijderd is en er ook nog mail binnenkomt op adressen die nog niet bekend zijn bij het spam-publiek
… ik me alleen afvraag wat ze te winnen hebben bij een databasehack van een forum als wereldwijzer… veel mensen hebben hier gewoon een spamadres ingevuld, waar ze zelden tot nooit kijken…