Ja en omdat je je niet gewoon kunt afmelden voor die nieuwsbrieven. Veel mensen vinden nieuwsbrieven irritant. Ik heb al eerder een account gehad en heb die toen ook laten verwijderen om de nieuwsbrieven.
O ja, massaal verstuurde privé-berichten over fotowedstrijden, puzzeltochten e.d. zijn ook een soort nieuwsbrief en dus net zo irritant. Bij mij komt alle mail van Wereldwijzer nu binnen in een spambox die ik nooit lees. Als er dus een keer iets nuttigs, zoals een echt persoonlijk-bericht, tussen zou zitten, komt dat ook niet aan.
… dat ik het zowaar voor elkaar krijg om zwaar verkouden te zijn nu het eindelijk mooi weer is
… het kan zijn dat dit een gevolg is van mijn aantrekkingskracht op teken…
… een flinke fles kruidenbitter ook helpt
… mocht het niet helpen je tenminste een lekker drankje gehad hebt
… ik bij zware verkoudheid altijd een gesneden ui naast mijn nest heb staan
… het heerlijk is als je wakker kunt en kunt ruiken (of de geur van ui dan meteen de lekkerste geur is op de nuchtere maag, dat is een andere discussie)
… mijn keelpijn redelijk over is, maar ik het idee heb dat ik de stem van Kermit de kikker nu echt wel in kan spreken in de volgende muppetsfilm
… ik denk dat dat duidelijk in de voettekst van zijn berichtjes staat
(… ik me afvraag of het Zaan nog gelukt is om een Koala-beer voor me te scoren :biggrin:)
… de vacht op de buik van koala’s veel dunner is dan op de rest van het lichaam ?
… je daarom koala’s vaak aan bomen ziet hangen ?
… dat bomen ‘knuffelen’ dus een handig afkoeltruukje is ?
… boomstammen en dikke takken behoorlijk koel zijn ? Door de buik goed tegen de boom aan te drukken, koelen de koala’s een beetje af.